M. z W-wy M. z W-wy
36
BLOG

Co zrobi Platforma?

M. z W-wy M. z W-wy Polityka Obserwuj notkę 2

Wybory, wybory i po wyborach... Zobaczymy co zrobi zwycięzca - Platforma Obywatelska. Na wszelki wypadek zapisałem sobie jej program, aby po zakończonej kadencji sprawdzić, co zostało wykonane.

Zacząłem czytać dokładnie, co partia Donalda Tuska proponuje Polakom. I w programie dostępnym na oficjalnej stronie partii znalazłem coś, czego nigdy bym się nie spodziewał:

Image and video hosting by TinyPic

Czy wyborcy PO o tym wiedzą?

M. z W-wy
O mnie M. z W-wy

"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć. Podobnie jak ktoś, kto nie lubi pająków, nie musi leczyć się z arachnofobii." Wojciech Cejrowski, źródło - Onet.pl "Sprawiedliwość polega na tym, że dobrze powinni mieć ludzie, którzy umieją pracować lub myśleć – natomiast ci, co są głupi i na dodatek lenie, mają mieć bardzo źle!" (Janusz Korwin-Mikke) Warszawscy radni to największa bandytierka Każdy chciwie na publiczne pieniądze zerka Jak tak patrzę to cyniczni i złośliwi Głupi, pasożyty, insekter, nowotwór na organizmie żywym Radny kradnie zasada jest taka Synekura tego typu warta jest siusiaka Lub pipuni wszelkiej maści złodziei na stołkach Służba wasza temu miastu to kit na kółkach!" (El Dupa - "Prohibicja")

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka