Moher75 Moher75
171
BLOG

Podzielmy Polskę na Polandię i Polskę "B"

Moher75 Moher75 Polityka Obserwuj notkę 6

To nie jest mój kraj.

Rządy przejęli światopoglądowi najeźdźcy z którymi nic mnie nie łączy. Inna kultura, inna religia, odmienne spojrzenie na świat.  Inaczej interpretujemy historię, inaczej czytamy prasę...

Żyję w tym kraju emocjonalnie zniewolony, zepchnięty do defensywy. Zniknęli ludzie których ceniłem zastąpieni przez miernoty z gębą pełną frazesów. Sztukę - zmieniono w festiwale prostactwa a historię nazwano studnią zacofania.

Obudziłem się w nowej rzeczywistości w której aby zaistnieć trzeba wyżec się siebie, trzeba napluć na krzyż, napluć w twarz powstańcom, wyszydzić patriotów. Polskę którą kocham nazwali ciemnogrodem, ukochanie ziemi - wieśniactwem a uczciwość frajerstwem.

Podzielmy kochani ten kraj. Zbudujecie swój raj, swoją Irlandię bez hamulcowych z ciemnogrodu. Zbudujecie doskonałość bez Boga, dobrobyt bez solidarności, kulturę bez pruderii.

Ja, człowiek niedoskonały, sentymentalny - bogoojczyźniany moher zasiedlę z radością Polskę "B" w której krzyż będzie stał w miejscu ważnym dla jednych a meczet w ważnym dla drugich. W Polsce "B" w której w radiu usłyszę polskie piosenki, polski wiersz, polską myśl. Chcę czytać polską prasę, studiować myśl ludzi wartościowych.

Podzielmy kochani ten kraj - zanim ostatecznie upadnie - unieszczęśliwiając wszystkich.


Tak czuję w duszy uczepiony krzyża z Krakowskiego Przedmieścia.

Moher75
O mnie Moher75

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka