Mototurysta Mototurysta
344
BLOG

Dreszczyk

Mototurysta Mototurysta Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Na każdym zebraniu jest tak, że ktoś musi zacząć. Dla ostrożnych: metody głosowania tym razem nie wybierzemy, jednomandatowe jeszcze nie. Nie mam pretensji do ogłaszania Światu nowych prawd objawionych, lub dojrzałych owoców zmagań własnego rozumu, ego lub alter ego z którymś ze zdefiniowanych przez filozofię ujęć rzeczywistości. Próżno też szukać szczytowania na tle bukietów z ułożonych własnoustnie słów. Są lepsi ode mnie o lata świetlne (szacunek Państwu). Jam prosty chłopak i śmierdzę benzyną, choć wołabym Hugo. Po co więc? Otóż czasem się dziwię, a niekiedy też mam pewne spostrzeżenia. Tu już gorzej: jest misja. Co do tych ostatnich, w internetowym mikroświatku "dafcuf" przyjęto, że czyjeś uczciwe rozliczenie z czymś zwanym "sytuacją podbramkową"  pozwoli  komuś innemu przeżyc lub uniknąć zagrożenia. Mam w sobie tę tonę pychy, by generalizować.

Do brzegu, żeglarzu. Temat wpisu: zdziwienie. Mimo przeczytania "Nie możesz komentować na tym blogu"  miałem miły dreszcz. Miły pod warunkiem, że nie wystąpił problem techniczny lecz oszczędzono mi miłosiernie nadmiernego wysiłku w dyskusji skazanej na, z góry przez oponentów, znany rezultat. Ponieważ padło tam parę ekscytujących pytań, poszukałem drogi prowadzącej do udzielenia możliwie rzetelnych odpowiedzi. Pewność, że powinienem innym kanałem nastąpiłą przeczytaniu następującego komentarza:

":))

Ten zmotoryzowany już raczej nie odpowie, odjechał w siną dal razem z herbowym:))

Pozdrawiam SYZYFOPTYMISTA"

Szanowni blogerzy, dziękuę za Wasze kometarze. Odpowiadam bez cytowania.

LEGIONNAIRE | 06.02.2013 22:05 Uczelnia? Wielkie dzięki za podejrzenie, że w ogóle miałem z czymś takim do czynienia. Zaprawdę, chwalić się nie ma czym. Ledwo zmęczyłem Uniwersytet Wrocławski. Szacowna Alma Mater,  wydalając mnie jako produkt finalny,prawie zmarła w konwulsjach. Kudy mi do Łodzi.

SYZYFOPTYMISTA | 06.02.2013 22:06 Otrzymać od kobiety dokładnie wedle zasług to dla mnie więcej niż Odznaczenie Państwowe. Kobiety są treścią mego życia. Dzięki stukrotne.

TATOO| 06.02.2013 22:08Taplam się realnym świecie. Takim samym jak wszyscy. Do prowadzenia się zaś używam rozumu i wolnej woli. Czasem przesadzę za kierownicą, ale kary są srogie.

BEEM.DEEP | 06.02.2013 22:14 Dziekuję, to dla mnie zaszczyt być zauważonym, zwłaszcza, że komentarzy tu bez liku. Krytykę przyjmuję z pokorą. Niestety, nie wiem jak mogę wiarygodnie postąpić zgodnie z wolą Gospodarza. Mógłbym szybko sporządzić na swój temat notkę w Wikipedii, tak jak to się czyni w przypadku znamienitych partycypantów tak zwanego Zespołu, lecz któż dziś Wiki traktuje poważnie. Proszę o sugestie, spróbuję sprostać.

EWAURSULA | 06.02.2013 22:15Obawiam się, że Pani cytat dotyczy komentarza skierowanego do innego blogera. Nie wiem jak w tej sytuacji mógłbym Pani pomóc, choć bardzo bym chciał widząc jak się Pani męczy.

Co do moich ewentualnych korzeni na S24, pozwolę sobie wyrazić niesmak. Twierdzenie, że pochodzę od

"Zapewne Robotnej Rewolucjonistki-Krakowskiej.Na średnim poziomie kadry kształci ,ale w dużych ilościach.Wzmiankowany mototurysta ostrogi zdobywa na wielu blogach.-;))
PZDR.
TATOO | 06.02.2013 22:33"

o ile tylko dobrze kojarzę, jest dla mnie obleśne. Niemalże tak samo boli, jak porównywalnie z  Panem Błaszczakiem. Mariuszem. Wypraszam sobie. Są granice.

Pozdrawiam z luksusowej sinej dali i zapraszam do kometowania.

Mototurysta
O mnie Mototurysta

Chciałbym móc określić siebie jako przyzwoitego człowieka. Jestem dumny z bycia Polakiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości