Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny
33
BLOG

Cały świat jest z nami

Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny Polityka Obserwuj notkę 6

Twitter oszalał. Co drugi wpis wygląda mniej więcej tak: "My sympathies and prayers go out to the people of Poland". Tak więc: THANK YOU

Każda szanująca się zagraniczna strona informacyjna na pierwszym miejscu umieściła informację o śmierci polskiego prezydenta. Podaję kilka linków:

To tylko pierwsze z brzegu przykłady. Na zagranicznych stacjach (ja oglądałem głównie CNN) puszczano zdjęcia z miejsca katastrofy zarejestrowane przez rosyjską telewizję. Transmitowano przemówienie Donalda Tuska, były zdjęcia na żywo z Warszawy oraz komentarze i telefoniczne wywiady z Polakami. Nasz kraj ma swoje pięć minut na świecie. Szkoda tylko, że to tragiczne pięć minut.

 

Jestem mieszkańcem Krakowa, konkretnie Nowej Huty. Interesuję się ekonomią, polityką, sportem, kinematografią. Mam prawicowe, liberalne poglądy polityczne. Jestem kibicem Wisły Kraków.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka