samolot Jak-40 nr 044 (…) Wycofany został ze służby w 36 Specjalnym Pułku Lotnictwa Transportowego w dniu 4 sierpnia 2011. http://lotniczapolska.pl/Muzealny-Jak-40-od-srodka,25800
Nocą z czwartku na piątek (22/23 marca) do siedziby muzeum przy Alejach Jerozolimskich dotarł Jak-40. Samolot z numerem 044, którzy przyjechał z wojskowego lotniska na Okęciu, używany był w rozformowanym z końcem ubiegłego roku 36. specjalnym pułku lotnictwa transportowego m.in. do przewozu VIP-ów. W celu przetransportowania samolotu ulicami Warszawy został on rozmontowany – na oddzielnych naczepach przewożono kadłub, skrzydła i silniki. Montaż maszyny i ustawianie jej na wystawie plenerowej ma zakończyć się w niedzielę. http://lotniczapolska.pl/Jak-40-w-Muzeum-WP,24048
Drugi: 045
„Jak-40 w Dęblinie
„Jeden z wycofanych z 36. specjalnego pułku lotnictwa transportowego samolotów Jak-40 został przekazany do Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. 2 lutego samolot
z numerem 045 zajął miejsce na terenie muzealnej ekspozycji plenerowej.
Jeden z czterech wycofanych z 36. specjalnego pułku lotnictwa transportowego samolotów Jak-40 został przekazany Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. Już jesienią ubiegłego roku samolot z numerem 045 wylądował na dęblińskim lotnisku
Jak-40, który można zobaczyć w Dęblinie, 10 kwietnia 2010 roku – w dniu katastrofy samolotu Tu-154M – lądował na lotnisku Siewiernyj w Smoleńsku.”
czy chodzi o ten lot:
PLF102, typ YK40, burtowe 045, start z EPWA do UMII o godz. 13:59 UTC w dniu 2010.04.10
PLF102, typ YK40, burtowe 045 start z UMII do EPWA o godz. 13:25 UTC w dniu 2010.04.11
wg Libry:
- czy o ten ?
PLF031, typ YK40, burtowe 045, start z EPWA do UMII o godz. 03:29 UTC w dniu 2010.04.10
PLF031, typ YK40, burtowe 045, start z UMII do EPWA o godz. 14:51 UTC w dniu 2010.04.10
PLF031 - REG/045 -10 kwietnia lot z Warszawy do Smoleńska i z powrotem, jako STATE
ale przecieżUMII (Witebsk) to nie Smoleńsk…chyba, że chodzi o międzylądowanie.
Zwraca (w przypadku tego drugiego lotu) uwagę jeszcze coś innego:
TA SAMA GODZINA WYLOTU, jak w przypadku jaczka044! Może Libra coś pokręcił?
To nie koniec(!) - albo mamy bilokację naszego045, albo Libra pokręcił :
FF EPWAZTZX EPWWZQZX 101134 EUCHZMFP (FPL-PLF039-IM -YK40/M-SRY/S -EPWA1205 -N0270F210 BAMSO Z182 ABERO P851 PNK T535 MABIR/K0500S0640 R228 GIBRA B365 LETRU -UUBP0210 UMMS UMGG -EET/UMMV0027 UUWV0140 REG/045 OPR/POLISH AIR FORCE PERM/BELARUS RUSSIA STS/STATE DOF/100410 ORGN/EPWAZPZX)
Wystartował z Warszawy o 12.05 (UTC) będąc … no właśnie, gdzie?
Chyba, że – ma bliźniaka?
Wtedy dane Libry są prawdziwe! - on sam pisze tak:
skoro więc nie jest to takie ważne, to… można – jeśli chce się coś np. ukryć – wpisać jakie bądź – i co im zrobisz? Kłamać można i w sądzie (a co dopiero w prokuraturze) - o, wyszedł właśnie JWP Żemek: żyć nie umierać!
Tak czy siak - wystartował i zaraz wrócił:
FF EPWAZTZX EPWWZQZX 101135 EUCBZMFP (FPL-PLF039-IM -YK40/M-SRY/S -UUBP1505 -K0500S0630 LETRU B365 GIBRA R228 MABIR/N0270F200 T535 PNK P851 GERVI -EPWA0210 UMMS EPMM -EET/UMMV0028 EPWW0141 REG/045OPR/POLISH AIR FORCE PERM/BELARUS RUSSIA STS/STATE DOF/100410 ORGN/EPWAZPZX)
Czyli z Warszawy do… Briańska (i z powrotem); wpadł jak po ogień, na godzinkę…
I już nie dziwi fakt, że w tym samym czasie (między 13.59 10 kwietnia a ok. 15-tą
11 kwietnia) nasz045był także w innych miejscach.
Trzeci: 047
Po awarii Jaka-40 o numerze bocznym 047, którym mieli lecieć dziennikarze i dowódcy wojskowi(…)
To ten jaczek:
„Samolot rozpoczyna kołowanie. Nagle się zatrzymuje. Okazuje się, że wysiadły silniki.”
Gdy wszyscy siedzieliśmy już wewnątrz Jaka okazało się, że jeden z silników nie chce się uruchomić.
W sobotę rano, krótko po tym jak dziennikarze wsiedli do Jak-a 40, obsługa maszyny poinformowała, że z - powodu usterki - lot nie odbędzie się. Pilot poprosił o pozostanie w samolocie do czasu przygotowania drugiego stojącego obok Jak-a. Po około 10 minutach podróż mogła się rozpocząć.
- swoją drogą – albo ruszył, albo nie ruszył, prawda?
Ważniejsze jest jednak, że ANI 047, ANI 044 (do którego się dziennikarze przesiedli)
NIE MIAŁY ZGÓD DYPLOMATYCZNYCH NA TE PRZELOTY; ZGODĘ MIAŁ 045!!!
A najważniejsze: nie ma planów lotów 047 po 10 kwietnia (u Libry)
No i ci „dowódcy wojskowi” !!!
Czwarty: 048
PLF102- REG/048 - wylot 10 kwietnia z Warszawy, do Brjańska / Smoleńska i z powrotem do Warszawy, jako HEAD
PLF102 jako HEAD – znaczy: premier; Premier tego Briańska ciekawy był (bo dojechał do Smoleńska „kolumną samochodową") ?
I jeszcze potwierdzenie:
* Dodano: X.2013.
Napisałem:
Premier tego Briańska ciekawy był ?
- nie dając wiary innym rosyjskim źródłom, przytaczanym przez @bzik na wyżej linkowanej stronie Amelki :
„Lostnisko było gotowe do przyjęcia premiera polski były gotowe gotowy wszytstkie służby obsługi lotniska , powiedział Siergiej Zaikin. "- twierdzi źródło" 60 kanałów ".
Opublikowano: poniedziałek, 12 kwiecień, 2010 at 15:27
BZIK7.04.2011
Okazało się jednak (cytaty z X.2013), że premier poleciał do Witebska:
1. (Witold Jurasz) „10 kwietnia doszło do tragedii w Smoleńsku. Sprawy mi bliskiej osobiście, bo jako charge d’affaires na Białorusi w dniu katastrofy organizowałem lądowanie w Witebsku i przejazd do granicy z Rosją zarówno Jarosława Kaczyńskiego, jak i godzinę później – Donalda Tuska.”
2. "Wsiadłam w samochód i pojechałam na lotnisko w Witebsku. Była 16.30 miejscowego czasu, czyli 14.30 polskiego. Tam czekali już przedstawiciele administracji białoruskiej i konsulowie z Mińska. Po mniej więcej trzydziestu minutach wylądował samolot z panem Kaczyńskim.(...) Białorusini podstawili im autokar".
Pytanie:
CZY, KTO I PO CO POLECIAŁ jakiem-40 n/b 048 DO BRIAŃSKA W DN. 10 KWIETNIA 2010 r. ? - bo SAMOLOT - poleciał!:
Komentarze