Pozycjonowanie frazy kluczowe i marketing sieciowy w 2021 roku
Pozycjonowanie frazy kluczowe i marketing sieciowy w 2021 roku

Pozycjonowanie frazy kluczowe i marketing sieciowy w 2022 roku

Redakcja Redakcja Technologie Obserwuj notkę 1
Na polu walki o pozycje w Google niekiedy z miesiąca na miesiąc zmieniają się wytyczne, wskazówki i algorytmy wpływające na ranking stron. Właśnie dlatego Twoja firma powinna współpracować z agencją SEM, która nieustannie trzyma rękę na pulsie i reaguje nawet na najmniejsze zmiany w polityce giganta z Moutain View. Poniżej wraz z ekspertami przygotowaliśmy dla Ciebie podsumowanie najważniejszych e-marketingowych zagadnień bieżącego roku.

Słowa kluczowe w dobie zero click searches

Jeśli chcesz zdominować branże poprzez pozycjonowanie stron i związane z nimi pojęcia nie powinny Ci być obce. Tym bardziej że, jak pokazują specjaliści z kręgów SEO, działania zorientowane wokół wyboru słów kluczowych dla strony mogą w wielu wypadkach przechylać szalę zwycięstwa na naszą korzyść i ustawiać nas w rankingu stron powyżej konkurencji. Oczywiście musimy wziąć pod uwagę fakt, że aż połowa wyszukiwań kończy się dziś bez kliknięcia w link danej strony – wszystko dlatego, że Google już na stronach SERP prezentuje nam odpowiedzi na kierowane przez nas zapytania.

image

Na pewno dla wielu przedsiębiorców tego rodzaju działania wyszukiwarki mogą podkopywać wyniki opłaconego pozycjonowania, bowiem może się wydawać, że nie ma żadnego pożytku z dobrze wypozycjonowanej strony na którą nikt nie musi już wchodzić. Jednak eksperci w dziedzinie SEO i copywriterzy zatrudnieni w agencjach takich jak AFTERWEB w zero click searches widzą przede wszystkim kolejne pole do przekonania internauty do kliknięcia w link i dowiedzenia się więcej. Stąd też nowatorskie podejście do strategii wyboru słów kluczowych. Dzięki pomocy fachowców od doboru fraz ilość konwersji z Twojej WWW wzrośnie, a biznes zacznie się wreszcie prężnie rozwijać.

Direct Answer jako potwierdzenie jakości treści

Pozycja zerowa w Google, o której mówiliśmy w poprzednich akapitach, jest przez wielu kojarzona przede wszystkim ze spadkiem ruchu na stronie. Gigant z Moutain View wybiera bowiem odpowiedź na pytanie użytkownika z wnętrzności naszej strony i pokazuje ją bezpośrednio w wynikach zapytania jeszcze przed linkami z Google Ads. Kluczem jest jednak potraktowanie tego rodzaju odpowiedzi wprost (direct answer) jako możliwości przyciągnięcia klienta po więcej wartościowych treści. Naturalnie wszystko zależy od talentu SEO copywriterów, którzy mogą napisać tekst w taki sposób, by użytkownik nie tracił zainteresowania po otrzymaniu konkretnej informacji. Innym powodem, dla którego warto walczyć o tak zwaną pozycję zero jest fakt, że doskonale działa ona na ocenę naszej ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, a więc trzech czynników, które w algorytmie EAT wpływają na nasz ranking.


Komentarze