Google szybciej wybada internautów

Redakcja Redakcja Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Odwiedzamy coraz więcej stron, ale spędzamy na nich mało czasu. Marketingowcy - aby trafić do nas ze swoim przekazem - muszą działać jak rewolwerowcy. Google przygotował dla nich nowe narzędzie - Analytics 360 Suite.

Nowe narzędzie internetowego giganta ma sprawić, że marketingowcy szybciej i lepiej oceną zachowania klientów oraz skuteczność kampanii. Ponadto sieciowy reklamodawca zyska możliwość dotarcia do większej liczby internautów dzielących zainteresowania z tymi, którzy już skorzystali z danej oferty.

Firma wypuszcza nowe narzędzie, ponieważ w badaniach wyszło jej, że 84 proc. pracowników marketingu nie jest zadowolonych z obecnych rozwiązań. Głównie dlatego, że nie są one dopasowane do trendu. A jest on taki, że za sprawą coraz powszechniejszego używania urządzeń mobilnych do surfowania w sieci zwiększa się liczba wizyt na poszczególnych stronach, ale przy tym skraca czas pobytu. Marketingowcy mierzą się więc z coraz krótszymi momentami zaangażowania konsumentów. Muszą działać jak rewolwerowcy. 

Odpowiedzią na te niedostatki ma być Analytics 360 Suite. Program zintegruje dane pochodzące z różnych źródeł i marketingowcy będą mogli szybko, w uproszczony sposób, stworzyć kampanię AdWords - systemu reklamowego Google, w ramach którego linki sponsorowane wyświetlają się w wynikach wyszukiwania i na stronach współpracujących z Google. 

Aplikacja nie wygeneruje co prawda większej liczby danych – jak zaznaczają jej twórcy - jednak wykaże, która reklama spowodowała największy wzrost sprzedaży lub jaka wersja strony WWW okazała się najbardziej atrakcyjna dla użytkownika. Zaletą Google Analytics 360 Suite ma być również bardziej przejrzyste organizowanie danych i łatwość dzielenia się nimi ze współpracownikami. 

pb

 

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie