onyx2 onyx2
611
BLOG

Koniec blogosfery

onyx2 onyx2 Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Gdzieś w Warszawie...

"Cześć jak tam?"
"Gdzie byłeś? Szef na ciebie czeka od godziny"
"A co naczelny chce? Jest u siebie?"
"Szef. Masz iść na trzecie piętro i lepiej się pospiesz"
"Na trzecie? Czemu nikt nie powiedział? Telefon mi padł. Ktoś jeszcze idzie?"
"Nie, tylko ciebie wzywał. Podobno specjalnie przyleciał. Idź już"
"No to po mnie ..."

"Dzień dobry"
"To pana tekst?
"yyy napisał Skwierczyński, yyy tak, ja nazywam się Skwierczyński, znaczy to mój tekst"
"Wie pan w ogóle co to jest blogosfera i po co jest mi pan potrzebny?"
"yyy na odprawie mówili, że to ludzie sobie piszą bo wolność słowa jest i takie tam"
"Jacy ludzie? Konkretnie, zna pan kogoś poza swoimi kolegami z redakcji?"
"No nie, na odprawie mówili że mamy się wtopić w społeczeństwo i kierować obiegiem informacji, taka policja słowa miała być"
"Policja wasza mać, wy się nawet na ciecia nie nadajecie panie Skwarczyński!"
"Skwierczyński, nazywam się Skwierczyński"
"A co to za różnica skoro nie ma pan pojęcia o czym pisze? Powinieniem was wszystkich na bruk wywalić, nie po to wyprosiłem budżet z ministerstwa Rze..., nieważne, żeby wywalać w błoto, niestety nie mam chwilowo nikogo na wasze miejsca, widzi pan te pudła pod ścianami? Proszę jedno tu przynieść i postawić na biurku"
"Ale ciężkie"
"Proszę wyjąć którąś z kartek i przeczytać tytuł i autora"
"yyy Leopold z Bytomia, nauczyciel "O Ghandim i gorejącym żywopłocie"
"Pan nie przebiera tylko wyciąga jak leci"
"yyy Ireneusz z Torunia, ogrodnik "Gry sieciowe jako zaczyn do budowy społeczeństwa obywatelskiego"
"Witold z Pruszkowa, drwal "O średniowiecznych transportach łoju i konopii"
"Starczy, wie pan co to jest?"
"yyy złota kura? Mógłbym, znaczy moglibyśmy to drukować, ciekawe tematy chyba"
"To jest cholerna blogosfera, to, a nie te wasze nędzne wypociny pisane anonimowo, czy pan wie ile byśmy zarobili gdyby to szło do druku? Czy pan wie ile bym zaoszczędził wywalając was na pysk? To są ludzie, którzy piszą bo się czymś interesują, bo mają pomysły, którymi chcą się podzielić z innymi, Nie pierdzą w stołki i nie chlają po kątach bo nie mają na to czasu, pracują i pisać mogą tylko dorywczo, i tylko dzięki temu wy jeszcze macie robotę, mieliście przekierowywać cały ten internetowy ruch wolnej myśli na bezpieczne tory, policja myśli cholera jasna, ja tu mam cały pion, który pilnuje by to nie wyciekało, by tych ludzi zbywać i wmawiać im że to tematy nieciekawe, ale to zaczyna wypływać bo internetu nie da się zamknąć, nie żyjemy w pieprzonej Korei rozumie pan?
"Tak"
"Co tak? Co pan zrozumiał? Jak wy checie to skanalizować jak piszecie nudno i na zgrane tematy? Ile ma pan kont na tych blogach24?"
"Trzy"
"Trzy? A co pan robi przez resztę tygodnia? Ja zrobię z wami porządek! Na jutro każdy ma mieć minimum sześć kont z opisanym profilem tematycznym, zleciłem kontrolę docentowi Zdziarskiemu, będzie was szkolił, jest niezależny i ma już wprawę w mechanice tych całych portali"
"Ale Zdziarski jest z konkurencji, to jak to?"
"Taa z konkurencji, z mojego drugiego konkurencyjnego konta, proszę już o nic nie pytać i proszę nie udawać więcej Czaka Norisa, jak pan będzie chciał jeszcze raz coś kończyć albo zamykać to pan najpierw podanie do mnie napisze, rozumiemy się?"
"Tak"
"To do roboty, nie wiem co wymyślicie ale chcę widzeć wyniki, brak wyników to brak wypłaty, ruch ma być bo leszczyną wszyscy zarośniemy"
"Czym?"
"Niczym, skończyliśmy rozmowę"
"Rozumiem, do widzenia"

"I jak? i jak?"
"Na wznak, nawet nie pytaj, muszę się napić ale nie mogę"
"Zobacz, Zdziarski przyjechał, ciekawe po co?"
"Już przyjechał? O matko, nie mam siły"
"Bardzo źle jest?"
"Sam się zaraz dowiesz ..."

onyx2
O mnie onyx2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo