ossala1703 ossala1703
41
BLOG

A sondaże gdzie?

ossala1703 ossala1703 Rozmaitości Obserwuj notkę 18

  Chciałam grzecznie spytać gdzie się podziały sondaże? Wiem, że po ostatniej wpadce wyborczej są niewiele warte, ale jakieś jednak tendencje pokazują.

Gdzie wsiąkły sondaże w sprawie polityków, do których mamy największe zaufanie? I jak się kształtuje zaufanie do miłościwie nam panujących po blamażu w sprawie śledztwa smoleńskiego? Jak rośnie poparcie dla PO i całego rządu po zapowiedzianych podwyżkach? Jak społeczeństwo ufa minister Kopacz po ewidentnym kłamstwie w sprawie obecności naszych specjalistów przy sekcjach w Moskwie?

Zaprzestano je zamawiać w ramach ogólnonarodowych oszczędności? Czy są, tylko wyniki nie nadają się do ogłaszania.

A ja się stęskniłam za tymi kolorowymi słupkami i chcę jakiś sondaż poparcia!

ossala1703
O mnie ossala1703

Zanim ucieknę do mojej "Samotni"...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości