pies25 pies25
255
BLOG

Dlaczego Barabasz?

pies25 pies25 Polityka Obserwuj notkę 5

Czesław Niemen "Dziwny jest ten świat" (Opole 1979)

Czy rzeczywiście ludzie dobrej woli jest więcej, jak śpiewa Niemen?

Zobaczymy po wynikach wybrorów.

Zastanawiam się dlaczego ludzie dokonują wyboru niezrozumiałego dla mnie. Dlaczego nie wybiorą dobrego człowieka. Oto parę propozycji, może ktoś uzupełni, albo wyjaśni - dlaczego?

 

  • Wolą zadymiarza od porządnego człowieka, bo jest głośniejszy.
  • Tchórzostwo.
  • Brak odwagi.
  • Niezdolność do wyjścia poza 'Maski'* gwarantujące pozorne bezpieczeństwo i ... .
  • Wpływowe niewiasty?
  • Wpływowi biznesmeni.
  • Głupota.
  • Debilizm.
  • Lemingizm.
  • Matołectwo.
  • Wódka.
  • Narkotyki.
  • Szatan.
  • Opętnanie Antypisem.
  • Wpływ propagandy.
  • Inercja po-telewizyjna.
  • Skuteczność agentury wpływów.
  • Brak wiedzy o kontrkandydacie.
  • Wypełnienie tego co było zapowiedziane i danie świadectwa o przynależności do tej strony gdzie stało ZOMO

* Kiedyś zrobiliśmy o tym spektakl, pod tym tytułem.

PS

pozdrowienia dla Pawełka, który  pewnie nie wie, że gadałem z LivinG Theatre. Złamałem dyscyplinę, zero wykładni Masek. No cóż - to było mocniejsze. Aczkolwiek oczywiście miałeś rację jak zwykle - "niezależną dziennikarkę" olałbym. Zresztą gadliśmy o metodach i technikach. Trochę latek minęło, myślę, że już można. Rzecz wtedy dziwna - jednak profetyczna dla mnie, aczkolwiek konkurencja zrobiła też co nieco pod nazwą "Wszystko na sprzedaż", czy jakoś tak.Dzisiaj widzę i doceniam.

Szacun maestro & pozdro

pies25
O mnie pies25

Pan karci milczących pasterzy przez proroka: "To nieme psy, niezdolne, by zaszczekać" __________ SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe! Cyprian Kamil Norwid

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka