Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
pies25 pies25
520
BLOG

Francis.de

pies25 pies25 Polityka Obserwuj notkę 9

 

Niedawno popełniłem i skasowałem notkę pod tym samym tytułem, jak się okazuje profetyczną. Powodem skasowania był rzeczowy komentarz wskazujący, że przecież nic się nie stało - mój komentarz nie został usunięty. Zauważyłem, że moje komentarze, szczególnie te trafne i wymagające merytorycznego ustosunkowania się - były wcześniej usuwane.

Nie podoba mi się taka "polityka" zamordyzmu. Jeśli ktoś już decyduje się pisać na tak szanownym portalu, to - moim zdaniem - powinien stanąć z otwartą przyłbicą i odpowiadać na polemiczne wpisy pod swoją notką. Tak przystoi ludziom, którzy biorą odpowiedzialność za to co piszą. Czyżby kasujący niewygodne komentarze nie mieli honoru?

 

Komentarz bloger'a Gasipies'a został usunięty, jeśli wierzyć temu co napisał, a nie mam powodów, by nie wierzyć. Ponieważ notka jest ukrywana na s24 pozwolę sobie ją wkleić poniżej


09.10.2011 10:55 0 opublikowana w: RENATA RUDECKA -Kali
 

Francis.de ... Kali..., gula, czy buraque?

 

"Lepiej przestrzegać polskie prawo."

Napisał bloger umieszczany na SG w komentarzu pod swoją notką

Dlaczego w Polsce musi istnieć cisza wyborcza?

promowaną na stronie głównej, nie wiedzieć dlaczego>:

@m.r

W materiale podlinkowanym przez Pana (mowa o Trybunale Konstytucyjnym) pojawia się nazwa jednej z partii i dla Pana dobra usunąłem ten komentarz. Może on naruszać ciszę wyborczą. Lepiej przestrzegać polskie prawo. Ciągle do tego namawiam. Jeśli pragnie Pan powtórzyć wypowiedź, to proszę napisać, dlaczego uważa Pan, że cisza wyborcza jest niezgodna z Konstytucją. Z góry mówię, że się nie zgadzam. Jest zgodna. Nikt nie zgłaszał zastrzeżeń, bo wszyscy wiedzą, że jest.
FRANCIS.DE 257 1419  | 09.10.2011 09:21|| zablokuj

Po moim komentarzu sugerującym, że poprawniej byłoby "polskiego prawa"  - skasowanym (usuniętym, nie wiem przez kogo) - pojawił się komunikat sugerujący, że nie krytykować jakości wpisów blogera, czyżby miał jakieś względy i znajdował się pod kloszem ochronnym:

 

"Nie możesz komentować na tym blogu."
 
A kalać język polski można?

"Czy ten ptak kala gniazdo, który kala czy ten co mówić o tym nie pozwala?" C.K. Norwid

 

Zobacz galerię zdjęć:

Tutaj mój komentarz jeszcze jest widoczny i w kolorze białym - nie poddany obróbce ceznorskiej
Tutaj mój komentarz jeszcze jest widoczny i w kolorze białym - nie poddany obróbce ceznorskiej Tu już nie mogę komentować Tu widać dalszą ewolucję - najpierw mój komentarz zmienił barwę, a teraz już go nie ma ;) więc następnego screenu nie będzie
pies25
O mnie pies25

Pan karci milczących pasterzy przez proroka: "To nieme psy, niezdolne, by zaszczekać" __________ SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe! Cyprian Kamil Norwid

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka