http://lubczasopismo.salon24.pl/DonaldTusk/survey/273,1
http://lubczasopismo.salon24.pl/DonaldTusk/survey/273,1
pies25 pies25
524
BLOG

Rozmawiałem z wyborcą PO

pies25 pies25 Polityka Obserwuj notkę 7

W nawiązaniu do notki Rozmawiałem z wyborcą PO pochwalę się, że też odbyłem rozmowę z wyborcą Platformy Obywatelskiej RP, a dokładniej coby dookreślić (wątpię bowiem, a nawet jestem na 99% przekonany, że nie zapoznał się z programem popieranej przez siebie formacji, ani nawet jej niewątpliwymi zasługami dla Polski) - z zagorzałym przeciwnikiem niejakiego Jarosława Kaczyńskiego, czy jak kto woli - wyznawcą/zwolennikiem Antypisa

i żyję. Dostałem wprawdzie w mordę po którejś wypowiedzi i nie mam zęba na przedzie ale po paru dniach mnie przeprosił, bo to kumpel był/jest, a do tego światły, tzn. oświecony - w przeciwieństwie do mnie przedstwiciela Ciemnogrodu.

Teraz kiedy to widzę i odczuwam boleśnie dopiero zaczynam rozumieć pomalutku, że nie należy krytykować partii miłości i miłościwie nam panującego Słońca Peru. Ach, gdybym dostał w ryja wcześniej, być może nawet nie byłbym ukrywany na salon24.pl. A tak ... dopiero dochopdzę do mądrości światłości.  Już wiem, że człowiek na błędach się uczy, a zgoda buduje.

Platformie gratukuję - przy okazji - wygranej w wyborach, jak też i wyborców, którzy wiedzą jak przekonać przeciwnika do swoich racji. Człowiek z klasą. Co prawda jakbym się wkurzył i oddał, to nie wiadomo co by było i chyba nadużył mojej gościnności, bo to u mnie w domu było, ale jednak muszę przyznać, że odważny gość. Powiem szczerze - podziwiam, ja np. będąc u kogoś w gościach nie ośmielił bym się uderzyć w twarz gospodarza z powodu wygłoszonej kwestii, która mi nie przypadła do gustu.

A wam, ciemnogrodzianie, radzę - uważajcie kogo zapraszacie do domu. Różnie to bywa. Jak ktoś popiera PO RP z całego serca i nadepnie mu się przypadkiem na odcisk, to można w ryja dostać. I żęba stracić. I to tak niespodziewanie, że człowiek nie pomyśli nawet o zasłonie, czy sparowaniu ciosu. I co wtedy? Jak się zachować w takiej sytuacji? I skąd wziąć kasiorę na dentystę? To, że tak powiem jest argument koronny.

Proponuję delikatnie wybadać, czy zaproszony przez nas gość jest zwolennikiem Platformy, czy też nie jest, albo Palikota i jeśli źle mówi o Kaczyńskim, to w żadnym wypadku nie należy wygłaszać tez przeciwnych. W szczególności nie należy dopytywać o szczegóły typu: dlaczego tak nienawidzą Kaczyńskiego.  Nie należy też podawać kontrprzykładów. Mówienie o tym, że się spotkało Kaczyńskiego albo Kamińskiego i że nie poznało się po oczach kłamstwa, a wręcz przeciwnie - bywa niewybaczalne.

Bo zgoda buduje. Chodźmy razem. Środkiem drogi. Chodźcie z Nami. Zdrowie wasze w gardło nasze.A Zęby wasze niech będą całe białe, śliczne i zdrowe, coby nie bolały i uśmiechu niezębiastego nie dyskryminowały.

 

Obrazek na górze, czyli przed - jest screnem ze strony lubczasopismo.salon24.pl/DonaldTusk/survey/273,1

a ten na dole, czyli po tekście pochodzi ze stronki http://lockerz.com/s/147431515

 

pies25
O mnie pies25

Pan karci milczących pasterzy przez proroka: "To nieme psy, niezdolne, by zaszczekać" __________ SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe! Cyprian Kamil Norwid

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka