PiSk PiSk
380
BLOG

Debata Tusk - Kaczyński 2014 z ;)

PiSk PiSk Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Jarosław Kaczyński: -Panie Premierze, dlaczego 1,5 mln dzieci, jak podaje GUS, a przecież wiadomo, że jet to instytucja rządowa, stąd dane są na pewno wiarygodne, przynajmniej jeśli chodzi o pana stronę, bo ja mam tu trochę wątpliwości; wiec dlaczego, pytam pana, jest w Polsce tyle dzieci niedożywionych, bądź niedojadających?

 

Donald Tusk: -Jarek, a może zmierzymy się w rzutach karnych? Ja mogę pierwszy stanąć na bramce.

 

JK: -Niech pan powie, panie premierze, dlaczego za pana rządów - za rządów Platformy - buduje się w Polsce najdroższe na świecie autostrady, bo to że nie są one najtańsze wiemy choćby z unijnych raportów, więc dlaczego u nas buduje się najdrożej, na co my - moja partia już od dawna zwracaliśmy panu uwagę?

 

DT: -Jarek wiem, że na bramkę jesteś za mał..., za niski. To może zmierzymy się na setkę? Twój śp. brat miał na setkę 3,5 min, możesz poprawiać jego rekord z Brukseli.

 

JK: -Donalduniu, Donaldku...

 

DT: -Może być Donek. Mów mi Donek.

 

JK: -No dobrze Donek. Niech będzie Donek, he he he. Powiedz mi Donek dlaczego Służba Zdrowia, chociaż dostaje coraz więcej pieniędzy z budżetu, a niewątpliwie więcej ich dostaje, co wiemy z kolejnych ustaw budżetowych, które przecież w Sejmie razem z Platformą - z twoją partią - uchwalamy, ale mimo to Służba Zdrowia coraz gorzej działa, co nie ulega wątpliwości, a ludzie - pacjenci czekają w kolejkach na badania po pięć miesięcy, a nawet po dziesięć?

 

DT: -Jarek, a dziesięć pompek zrobisz?

...

:)))

PiSk
O mnie PiSk

Bezpartyjny, ale nie bezideowy. Wciąż czekający na cud, ale nie ten obiecany. PiSk nie należy mylić ani z PiS-em, ani z emisją wysokich tonów. To jest coś, co towarzyszy mi od zawsze - jest niczym dusza.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości