polskawierzba polskawierzba
764
BLOG

Okiem leminga: czyli dlaczego PO mósi wygrać!

polskawierzba polskawierzba Polityka Obserwuj notkę 7

Jak widać po tytule jestem młoda, wykształcona i z wielkiego miasta. No i oczywiście głosuję na jedyną słuszną partię, czyli PO.

Któregoś dnia oglądałam taki program publicystyczny, chyba jakieś posiedzenie rządu, o tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=n6gag9sWwB8 i tam kilka osób ostrzegało co będzie, jak PIS dojdzie do władzy. Ja to sobie spisałam i teraz upubliczniam, żebyście nie popełnili tego błędu i na tych oszołomów nie głosowali!

Otóż jak PIS dojdzie do władzy:

To aborcja będzie zakazana, eutanazja też, homoseksualiści nie będą mogli adoptować dzieci, a Jaruzelski nie poleci na beatyfikację papieża!

Macierewicz w skórzanym płaszczu będzie urzędował na Szucha, a Karski będzie jeździł po Warszawie po pijaku meleksem i porywał młode dziewczyny!

Ogolą Olejnik na łyso!

Odbędzie się beatyfikacja Rydzyka i to dwa razy!

Tok szoł Powiatowego poprowadzi Pospieszalski, a wiadomości w telewizji będzie czytał Ziemkiewicz...

Rymkiewicz będzie wieszał ludzi na latarniach i zamienią orliki na miejsca straceń, a Michnika wywiozą na Dworzec Gdański..., całą Wyborczą wywiozą!..., Michnika, Wyborczą i TVN!!!

Będzie wojna z Ruskimi, i z Niemcami, i będą chcieli przesunąć granicę za Smoleńsk!

Saska Kępa zmieni nazwę na Beata Kempa...

Niesiołowski będzie się ukrywał w Bieszczadach z taaaką brodą, a Kutz w podziemnej norze na Mazurach...

A Palikota nabiją na Pałac Kultury!

I w ten właśnie dzień Najsztub zwróci się przeciwko Żakowskiemu, a Mann przeciw Maternie, Mroczek stanie przeciwko Mroczkowi, a Golec stanie przeciwko Golcowi...

Wprowadzą w Polsce islam i prawo koraniczne, kobiety będą musiały zasłaniać twarze, a Nergal pójdzie do seminarium...

I będą szkolić Al-Kaidę...

Będzie trzęsienie ziemi, tsunami i eksplozja w elektrowni atomowej!

To właśnie będzie, gdy PIS dojdzie do władzy. Zrobiło mi się zimno, gdy pomyślałam, że może nie być Wybroczej i TVN. Co ja bym oglądała?? Skąd czerpała obiektywne informacje??

Ku mojemu zbulwersowaniu publiczność słuchająca tych przestróg cały czas się śmiała (tu się nie ma czego śmiać!!), potem była plansza, że to jakiś kabaret - może dlatego się śmiali, ale ja poczułam się ostrzeżona i kupiłam dziesięć Wyborczych na zapas.

Zwolennicy PO, apeluję do Was, prawdziwi patrioci, udostępniajcie ten artykuł, żebyśmy potem nie płakali, gdy Mroczek zwróci się przeciwko Mroczkowi!!!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka