Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
24
BLOG

* * *

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


Ogarniam dzisiaj całość w zamyślenia szumie,
nikt mnie nie zapyta czego w smutku pragnę.
Ja swojej samotni nawet nie rozumiem,
jestem jak porzucone na rozdrożu jagnię. 

Czekam na gest miłości, co uskrzydla duszę,
gdy słowa pociechy są w mroku szeptane,
w moim poplątaniu niczego nie muszę,
tylko zagoić serca wypaloną ranę. 

Rysa zapomnienia krwawi niespełnieniem,
w rozpaczy przewrotnej, w uczuciowym mrozie.
Ta rana powstała wbrew wszelkim życzeniom,
jest jak baran uparty, który obcych bodzie. 

Wstanę szybko z kolan i w światło podążę,
serdeczności szlakiem wejdę w smutny świat.
Wstanę i obudzę - miłość - tylko tyle zdążę,
pozostanie po mnie więzienie bez krat. 

Wkroczę w przestrzeń światła pełnego nadziei,
płatkami róż zasypię poranione ciało.
Wiem, że twoja niechęć na wieki nas dzieli,
wiem, że wiara w szczęście to dzisiaj za mało.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości