Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
54
BLOG

Zagubienie

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2


Kiedy chwila wypełnia się woli zdziwieniem,
pozostaję samotny, zanurzony w takość.
Walcząc o krótki oddech z moiry przebudzeniem,
poszukuję zmiany kochającej jakość. 

Szczęścia niespokojnego, wydartego trumnie,
wybranego z nicości czarnego humoru.
Szczęścia rozedrganego, które nic nie umie,
podbarwionego tęczą w rozpaczy kolorach. 

Wybieram sobie chwile, jak ptak, który wraca
zza morza w śpiewnym kluczu z powrotem do domu.
Pozbawiona energii, spalona wspomnień raca,
o których nie potrafię powiedzieć nikomu. 

Pozostaje mi miłość rozmodlona z łzami,
wydarta z głębi serca, potwornie zmęczona.
Pozostaje mi litość otulona snami,
zanurzona w bezkresie, jak w śmierci ramionach.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości