Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
42
BLOG

Nienazwane ...

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 14


Kiedy spotykam nienazwane
las znaczeń przychodzi pod mój próg.
Wybieram potencjał zapisany,
który się łasi u mych stóp. 

Wybieram sploty powiązane
łańcuchem wpływów wbrew logice,
buduję obraz dobrze znany,
choć nienazwane pustką milczy. 

W natchnionej nocy zauroczeń,
kiedy ptak czarny łzami krwawi,
odnajdę drogę do wydarzeń,
które odkryją to, co zbawia. 

Wypiorę smutki, liczne strachy,
zostanę czysty tak jak łza.
Wykrzyczę wszystkie ochy, achy,
by strącić w przepaść źródło zła. 

I pozostanę wolny w pędzie
do tej przyszłości, która rośnie.
Mój los owocnie znowu będzie
odradzać się w porywach wiosny.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura