Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
84
BLOG

Dopóki piłka w grze

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 7


Ktoś mi powiedział: zagraj z losem
o nadzieję w zamglonych czasach.
Graj, chociaż skończyła się hossa,
graj pomimo ciosów poniżej pasa. 

Więc gram w codzienności zanurzony
oddycham, czytam, piszę, śpię ....
Zachłannie w internet zapatrzony
choć życie pod naporem nudy się gnie.

Człowiek nie jest zwierzęciem klatkowym,
potrzebuje powietrza i ruchu.
Kwarantanna jest dziełem zbiorowym
w zabijaniu wolnego ducha.

Będę grał dopóki piłka jest w grze,
zaczynał codziennie od nowa,
choć los wirusem się paprze,
okiełznam samotności upiora.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości