Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
42
BLOG

Przyczynek do prawdy

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Kultura Obserwuj notkę 8


Między bajki włożę polityków słowa,
które nie przynoszą konkretnej odmiany,
bo mowa, liść na wietrze - wdzięcznie kolorowa
- bez działań jest iluzją, pustynią wymiany. 

Drżę jak wrona w deszczu, stroszę swoje pióra,
wystrojona w garnitur taki zapyziały.
Odchodzę z bezmyślnego mdłych klakierów chóru,
bo świat narzucony jest światem za małym. 

Tylko obraz prawdy dźwięczy w moich uszach
stubarwnym chorałem na estradzie życia.
Tylko słowa szczerości serce me poruszą,
odrzucam propagandy mowę bez pokrycia. 

Odnajduję sensy w przeplotach stworzenia,
plany snuję nowe na czasy wolności.
Teraz moja wola unika walczenia,
pozostaje cicha w otchłani miłości.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura