Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
42
BLOG

Wolność wybaczania ...

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


Zanurzam się w krainie niespełnienia
lotnych marzeń, w której wola przetrwania
dźwięczy echem odbitym od pustki. 

Ból tak ostry jak prawda
we mgle przeczuć stłumiona,
utrzymuje świadomość w aktywności. 

Trwam, wolność okupiona lękiem
smakuje słono. Ciszę wypełnia wołanie
z prośbą o odpuszczenie win. 

Chcę wrócić do świata dobrych wyborów
skalany cierpieniem obcych, które
moja słabość wyryła na cudzym sercu. 

Miotam się po przedsionkach piekła
i tylko zegar liczy chwile udręki.
Nie jestem zepsuty, tylko zbłądziłem. 

Oczyść mnie miłością bezwarunkową
i daj mi siłę, by już więcej nie ranić.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura