Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
42
BLOG

Nowe rozdanie

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


Zaczynam pierwsze rozdanie nowego świata,
zmysły grają na sercu w powitania czas.
Staję się światłem, rozpoznaję prastare wzory
w pogwarkach ptaków, tylko one podtrzymują pamięć. 

Cisza uleciała gdzieś w przestrzeń,
zaplątała się we wspomnień kokon,
wydobyła aromat wolności, zatańczyła snem.
A ja odradzam się na nowo, poprzez zaprzeczenia,
gdy świt zbiera rosę w drobne konchy dłoni. 

Odkrywam karty, wbrew zasadom znikomości,
odnajduję przytłumione przesłanie gwiazd.
Staję się siłą tworzenia, staję się wolą.
I tylko wiatr tarmosi moje włosy,
gdy zrywam kwiaty, kryształki utajonego piękna. 

Czas się zatrzymał pomiędzy ...

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości