Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
30
BLOG

Wiosny miraże ...

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


Zaplątałam się w miraże wiosną,
jak ptak, który przeszukuje cień,
mam pytanie, czy skrzydła odrosną,
potrzebuję latania życiodajny tlen.

Poprowadzę cię na smyczy marzeń
w stronę światła nieodkrytej prawdy,
odnajdziemy się na fali wydarzeń,
ujawnimy pełnię, by uniknąć zdrady.

Tkajmy proste słowa, aż się ucieleśnią
Przędźmy cichych znaczeń niefortunną nić,
i odejdźmy w niecodziennej pieśni
która ludziom wyjaśni, jak uczciwie żyć.

Zatrzymajmy księgę poplątanych znaczeń,
by wyjaśniać sobie zagmatwany świat,
wyprostujmy ścieżki złudnych przeinaczeń,
które zbudowały więzienie bez krat.

Pójdźmy, niech prawda nas poprowadzi
wbrew szaleństwu wyścigu szczurów ...

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura