Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
18
BLOG

sól życia

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


zdumienie bez granic
krzyczy głosem odrębnego milczenia
zawija w kokon czułości moje jestem 

dotknęła nas nieuchronność życia
tak jak śmierć dotyka każdego
jestem otchłanią ciekawą przemijania 

spotykam za rogiem miłość
wolną do podboju nieśmiałego serca
syn wiatru skłonny do pojednania 

jestem solą nadającą smak

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura