Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
42
BLOG

miłosne potyczki

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


pierwsza miłość - kurwa mać -
odbił mi ją brat
serce było - tylko brać -
uwolnione z krat 

druga miłość - pal ją sześć -
chciałem zdobyć świat
jej nie wystarczyło mieć
wzięła w rękę bat 

trzecia piąta i kolejna
łza zmoczyła dzień
porzuciłem je cholera
zawirował cień 

dzisiaj przyszła ta ostatnia
byłem życiu rad
ale ona też odeszła
zapadł mi się świat 

jestem stary jak parasol
co szarpie drutami
- obdrapany polny świątku
pomódl się za nami -

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura