Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
36
BLOG

wypełnić czas znaczeniem

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3


Czas bez zdarzeń scala się w jedną chwilę,
chwilę bez znaczenia,
zanurzoną w samotności,
w oparach bezsensu.
Tak, wracam do czasu sprzed,
kiedy dzień zapisywał się w pamięci.
płonę pożądaniem zmiany.
Ja, człowiek wybrany, czekam na zaistnienie,
czekam na uznanie prawdy.

Wyrywano mnie z korzeniami z bezznaczenia,
stałem się niewolnikiem myśli,
składam słowa, by schwytać zrozumienie.
Na ostrzu serca testuję celność wyrażeń,
sprawdzam, czy ranią moją wrażliwość,
a czas przecieka, jak zwykle, przez palce.
Staram się go zatrzymać, porzucam niemożliwe.
Pozostaje wypełnić czas znaczącymi zdarzeniami,
by chwila rozpadła się na wieczność.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura