Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
48
BLOG

2935 - ZŁO w nas

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 11


Warto postawić pytanie: co jest przyczyną ZŁA we mnie, dlaczego i na co reaguję ZŁEM? Czy mi sprawia przyjemność, ulgę, czy to forma obrony przez atak? Czy mam złe nawyki rozwiązywania konfliktów, czy zostałem wychowany w ZŁU i cała osobowość jest zbudowana na podstawach ZŁA? Odpowiedzi są ważne, bo każda sytuacja wymaga innego podejścia. Można uwolnić się od czynienia ZŁA jak dobrze rozpoznamy przyczyny i wykształcimy nawyki pokojowego radzenia sobie z sytuacją. Ja widzę źródła ZŁA w słabościach, które są częścią ludzkiej natury. Rozwój ma nas uwalniać od wpływu tej natury, ma dać nam wybór.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości