Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
114
BLOG

słuszny gniew

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 32


chwila rozpadła się w kaskadę gniewu
chwila trudna zdradziecka
stałem nad przepaścią samotny
tylko krok dzielił mnie od rozpaczy

gniew przykrył smutek
uwolnił potencjał
wziąłem broń i ruszyłem na pomoc
pokój trzeba wywalczyć

obcy zdjął maskę
zabijał niewinnych
niszczył dobrobyt budowany latami
chciał ukraść mi wolność
narzucić kaganiec podwórkowego psa

kocham wolność
kocham krzyczeć prawdę
kocham wychodzić na ulice
w geście poparcia lub sprzeciwu

w zniewolonym kraju nawet dobrobyt smakuje gorzko
walczę o wolność
ramię w ramię z sąsiadami

nasza ojczyzna krwawi
to nic
nasza ojczyzna dojrzewa
to cud
stajemy się wolnym narodem
przez walkę

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura