Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
211
BLOG

PROŚBA O POMOC!

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Społeczeństwo Obserwuj notkę 17

Napisałam 4000 błysków, refleksji, które publikowałam na FB i salonie24.

Napisałam (12 lat mi to zajęło) Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, opis rzeczywistości na najwyższym poziomie abstrakcji, w której główną oś definicji zajmuje Zmiana i Informacja. Teoria zawiera wzorce strukturalne, które są szkieletem strukturalnym rzeczy i zjawisk.

Napisałam dziennik mojej twórczości, redagowany na bieżąco, opisujący moje metody, pod tytułem: "HOLISTYCZNY UMYSŁ Studium przypadku".

Piszę wiersze, które wypływają z mojej przebudzonej intuicji.

Do tej pory funkcjonowałam w niszy. Spokój był mi potrzebny do twórczości. Mój twórczy potencjał obecnie wyczerpał się, wykorzystałam okno poznawcze, które trwało kilkanaście lat. Wcześniej nie chciałam wychodzić w świat, by ludzie mi nie przeszkadzali w procesie twórczym. Obecnie nadeszła pora, by w ten świat wyjść.

Osoby, które śledzą moje dokonania, są w stanie docenić unikalność moich utworów. Unikalność wynika z budowy mojego umysłu, który ma dwie cechy: jest strukturalny i holistyczny. Kilkanaście lat temu moja osobowość pod wpływem załamania rozpadła się, zbudowałam holistyczną koncepcję człowieka i Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, by mieć szkielet, na którym będę osadzała zdobywaną wiedzę. Moja pamięć działa inaczej. Ja nie mam "bitmap" w umyśle, ja tworzę struktury, akomoduję nowe treści do już posiadanych struktur poznawczych.

Aby moja twórczość mogła przynieść znaczące, korzystne zmiany, potrzebuję stać się sławna, ludzie muszą dowiedzieć się o mojej twórczości, muszą się z nią zapoznać, aby ją docenić. Czytelnik nie potrzebuje przechodzić mojej drogi, pełnej cierpienia, ma dostęp do wyników mojej pracy bez konieczności wkładania trudu w jej odkrywanie.

Zainteresowanym prześlę pdf-y moich utworów, aby zapoznali się z nimi i zdobyli pewność, że warto mnie promować. Miłośnikom książek papierowych sprzedam wydane pozycje.

Czego dotyczy moja prośba?

Pomocy w promocji, kontaktów do ludzi decyzyjnych, kontaktów do ludzi z mediów. Potrzebuję wszelkie adresy, fora, grupy, gdzie mogę promować moją twórczość Potrzebuję pomocy w promocji za granicami Polski. Mam tylko podstawową znajomość języka angielskiego. Może ktoś widziałby się w roli mojego agenta na procent od przychodów.

Mam głęboką wiarę, że mądrość, mimo że wymagająca, jest najlepszą drogą do pokoju i szczęścia na świecie. Świat potrzebuje mądrości, która dostarczy narzędzi do podejmowania dobrych decyzji.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Jadwiga Magnuszewska.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo