Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
31
BLOG

cienie

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


byłem
odebrałem znaki
byłem
plotłem trzy po trzy
w zakatarzonej historii świata
splatam wątek przetrwania

inni są pełni wiary
mój racjonalizm odbija się echem od ciszy
cieniami przemykam się między opłotkami
wahadło czasu odmierza ponurą opowieść

na wyspie wypełnionej istnieniem marzę
w kawałku kory rzeźbię wolność
chowam się w zdumieniu przyszłych dni
sekret zwycięstwa zabrała z sobą do grobu
moja matka

cieniem istnieję
nie zostawiam śladów

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura