Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
48
BLOG

wierszem w pustkę

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


chciałam napisać piękny wiersz
słowa poskładać w zdania
w sonatinie uwolnić uczucia
czyniące świat pożądanym

wiersz nie przyszedł znienacka
wykuwałam go w zamyśleniu
nadawałam kształt ulotnej rzeźbie
ostrą krawędzią raniąc cienie

wystawiłam go potem na forach
głodnych uznania poetów jednego dnia
odbijał się od ścian odrzucenia
paradoksem istnienia się stał

jestem kiedy mnie nie ma
bo kiedy jestem nie ma JA
świadomość uderzyła w dzwony
wypełnił się czas

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura