Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
40
BLOG

matka

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Kultura Obserwuj notkę 0


Nie potrafię wyrazić uczuć do ciebie mamo,
głos mi drży, gdy widzę drobne ramiona tulące ciszę.
W rękach igła i moja koszula, która przegrała z radością.
Codzienny obiad zamieniasz w celebrację życia.

Zdarza się miłość, iskierkami przekory pukająca w okno.
Zdarza się sens bycia w przewrotnej codzienności.
Nauczyłaś mnie czytać, zaraziłaś poezją,
dzięki tobie karmię wrażliwość.

Jesteś moim aniołem, tańczącym w zbiorowej wyobraźni,
stróżem decyzji, który prosi o rozsądek.
Pozwalasz kosztować błędy,
otwierasz, gdy zwycięstwo przesłania prawdę,

Stajesz się motywacją w odrzuceniu,
więzi, które nas łączą, podają się fali wzruszenia.
Nauczyłaś mnie być trawą, która chyli się pod naporem wiatru,
układającą swój los w koleinach przeznaczeń.

Dziś mamo dziękuję,
pieśnią wyzwalam moją wdzięczność.
Pieśnią, która kruszy słabość.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura