Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
121
BLOG

samotność we dwoje

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Kultura Obserwuj notkę 15


siedzimy przy stole
ty i ja 
między nami rośnie
mur milczenia 

przedawnione krzywdy
rozpalają płomień
niewyzwolonego żalu
cierpię 

chłód który wzbudzasz
w moim sercu
krzyczy raniącymi słowami
cierpisz 

zrzucam odpowiedzialność
na ciebie 
wszystkie błędy świata
potrzebują kozła ofiarnego 

jesteśmy
boję się zmian
płacz twego serca 
jest lepszy niż pustka
która pochłania 
moje jestem 

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org oraz do mailowego kontaktu: panstructuraltheory@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura