Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska
18
BLOG

* * *

Jadwiga.Magnuszewska Jadwiga.Magnuszewska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

wędruję z opaską na oczach
stopami szukam znaczenia
staram się w prawdzie odpocząć
na drodze wolnej od cienia 

wędruję przez świat nagi
szata nie zdobi człowieka
jestem jak żebrak ubogi
wiara ze mnie wycieka 

wędruję przez świat nieczuły
na ból obcego stworzenia
w głowie emocje się snują
będące owocem błądzenia 

stanąłem przed ścianą wysoką
o nazwie powołanie
teraz mnie z duszą wywloką
wymuszą na mnie działanie 

zacznę się dziwić bezmiernie
bez znaczącej przyczyny
by czuć rzucę się w ciernie
miłości do obcej dziewczyny

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: pstheory.org. Wszelkie teksty na moim blogu i w moich książkach są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję. Pracuję obecnie nad dwiema książkami. Pierwsza jest dla wszystkich, kompendium mądrości, zawierająca tematy dotyczące najważniejszych zagadnień w życiu, takie które wnoszą największą zmianę na lepsze. Najskuteczniejsza  praca z tą książką to wybór tematu, aktualnie poruszającego umysł czytelnika i czytanie codziennie po kilka akapitów. Zatrzymywanie się nad tymi, które pobudzają umysł. Pozwolenie sobie na własne refleksje wzbudzone przez czytane treści. Książka na lata, książka do kawy, w podróży, do tramwaju. Druga książka jest dla naukowców i wolnych badaczy. Zawiera zbiór narzędzi, które wspierają umysł w dokonywaniu odkryć. To podsumowanie warsztatu mojej prawie 20-letniej pracy.  Zapraszam do kontaktu bezpośredniego: panstructuraltheory@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura