Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
60
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - dlaczego wiersze

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Technologie Obserwuj notkę 0

Piszę wiersze, traktuję wiersz jako nośnik komunikatu. Wiersz pozwala na metafory, wiersz pozwala na pointę. Wiersz wymaga, by w małej ilości słów oddać treść. Moje wiersze nie mają wielu zwolenników, bo ludzie w wierszach nie szukają treści, szukają zabawy słowem, liryki, piękna. Moim głównym celem jest przekazać treść. Forma wiersza ma dla mnie jeszcze jedną korzyść, bardzo istotną dla holistycznego przedstawienia zagadnienia: umożliwa mi objęcie uwagą całego wiersza, mogę zatem zbudować wiersz z perspektywy holistycznej, a nie złożony z pojedynczych wersów.

Zapraszam do czytania moich wierszy również osoby, które nie są miłośnikami poezji. Czasem wgląd mam zbyt odległy, by go włączyć do PSTeorii lub przedstawić w formie notki na blogu. Wiersz jest wówczas dla mnie idealnym nośnikiem dla treści.

Mój blog z wierszami: http://ppoezja.salon24.pl

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie