Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
151
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - opóźnione zrozumienie

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Technologie Obserwuj notkę 1

Stawiam hipotezę, że umysł jest w pewnym stopniu samodzielnym Bytem. Tworzy niezależnie ode mnie. Dotyczy to zarówno fragmentów PSTeorii jak i wierszy. Ja coś piszę, wyrywając to z głębi, a zrozumienie tego przeze mnie przychodzi o wiele później.

Jest to ciekawa sprawa, bo udowadnia, że zrozumienie jest procesem odrębnym od procesu tworzenia. Można mi zarzucić, że czasem nie wiem o czym piszę. Tak. Ale mój umysł ma wszyte wewnętrzne, ukryte metody weryfikacji i najczęściej moje treści, nawet gdy nie są za pierwszym razem doskonałe to zmierzają w dobrym kierunku, są przybliżeniem właściwego opisu.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie