Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
102
BLOG

49. Mój dar przekleństwa

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Mnie też los obdarzył darem przekleństwa. W wieku 1,5 roku strąciłam sobie na głowę garnek z gotującą się kaszą manną. Wrząca papka wypaliła mi część lewej półkuli głowy. Straciłam włosy i straciłam pewne moduły pamięci. W dzieciństwie byłam przezywana Łysą. Ale że byłam bardzo zdolna, dzieci liczyły na moją pomoc, więc złośliwość nie była zanadto uciążliwa.

Nie miałam wyjścia, wypadało zastosować protezy.

Znikoma pamięć autobiograficzna zmusiła mnie do uczenia się na pamięć najważniejszych wydarzeń z życia, stąd wykształciłam niespotykaną refleksyjność, która teraz owocuje moją różnorodną poezją. Znikoma pamięć nazw i autorów ułatwiła mi akomodację nowych treści w spójne modele. Słaba pamięć faktów wyostrzyła moją pamięć prawopółkulową struktur i relacji oraz wglądów całościowych.

Ja przez los zostałam skazana na stworzenie teorii holistycznej i strukturalnej. Jestem autorką Panstrukturalnej Teorii Wszystkiego, którą można u mnie kupić. Musiałam tylko odkryć zastosowanie dla swoich ograniczeń i możliwości. A przecież mogłam się załamać. Poddać się. Poużalać się nad sobą. Wybór należał do mnie.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości