catrw catrw
633
BLOG

Liberalna analiza zwycięstwa Donalda Trumpa w 2016 roku

catrw catrw USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Liberalna analiza zwycięstwa Donalda Trumpa w 2016 roku

Na amerykańskich uczelnia trwa festiwal debat akademickich dotyczących zwycięstwa w wyborach prezydenckich 2016 roku Donalda Trumpa…

Debaty podejmują różne wątki….

1,Trump Is Not a (Condorcet*) Loser! Primary Voters’ Preferences and the 2016 Republican Presidential Nomination [Trump nie przegrał (Condorcet)! Preferencje wyborców i nominacja Republikanów na prezydenta w 2016 r]

Jonathan Woon et al.

PS: Political Science & Politics, July 2020, Pages 407-412

Wielu komentatorów argumentowało, że gdyby elity i wyborcy koordynowali alternatywnego kandydata, Donald Trump mógłby zostać pokonany w republikańskiej nominacji prezydenckiej w 2016 roku.

To twierdzenie opiera się na domniemanym założeniu, że Trump zostałby pokonany w pojedynku z innym kandydatem, że przegrałby Condorcet*.

Jednak konwencjonalne sondaże przedwyborcze nie dostarczają wystarczających informacji o preferencjach wyborców, aby ocenić prawdopodobieństwo tego twierdzenia. Opierając się na nowatorskich danych, aby skonstruować pełne preferencje poszczególnych osób w stosunku do zestawu czołowych republikańskich kandydatów, okazuje się, że żaden inny kandydat nie pokonuje Trumpa w porównaniach większości w parach. Donald Trump jest daleki od bycia przegranym Condorcetu, Trump był kandydatem większości.

 Poparcie Trumpa było szersze, niż sądzili obserwatorzy polityczni: pochodziło z szerokiej bazy republikańskiego elektoratu, a nie z małej, ale intensywnej mniejszości.

*Kryterium Condorceta – w ordynacji wyborczej kandydatem Condorceta, zwanym także zwycięzcą według Condorceta jest ten kandydat, który, kiedy zestawieni są parami wszyscy kandydaci, jest preferowany przez większość wyborców.

2.Who Voted for Trump? Populism and Social Capital [Kto głosował na Trumpa? Populizm i kapitał społeczny]

Paola Giuliano & Romain Wacziarg

NBER Working Paper, August 2020

Postawiono tezę, że niski poziom kapitału społecznego sprzyja sukcesom wyborczym ruchów populistycznych.

Korzystając z różnych źródeł dotyczących wyborów prezydenckich w USA w 2016 r. na poziomie hrabstwa i poszczególnych osób, pokazano, że kapitał społeczny, mierzony albo liczebnością członków w organizacjach obywatelskich, religijnych i sportowych, albo ogólnym zaufaniem, jest znacząco ujemnie skorelowany z udziałem głosów i oceną przychylności dla Donalda Trumpa w okolicach wyborów.

3.(Un)happiness and voting in U.S. presidential elections [(Nie) szczęście i głosowanie w wyborach prezydenckich w USA]

George Ward et al.

Journal of Personality and Social Psychology

Szybko rozwijająca się literatura próbuje wyjaśnić sukces Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich w USA w 2016 r. W wyniku szerokiej gamy różnic w indywidualnych cechach, postawach i procesach społecznych.

Autorzy zaproponowali, aby uprzednio ustanowione procesy gospodarcze i psychologiczne miały wspólną cechę, że generowały lub wykorzystywały wyborcze nieszczęścia w elektoracie, co jawi się jako potężny wysokopoziomowy predyktor wyniku wyborów w 2016 r.

Opierając się na dużym zbiorze danych obejmującym ponad 2 miliony indywidualnych ankiet, które zostały zagregowane na poziomie hrabstwa, stwierdzili, że niski poziom oceny, doświadczania i eudajmonistycznego dobrostanu subiektywnego (SWB) jest silnym prognostykiem zwycięstwa Trumpa, co stanowi rozległą lista demograficznych, ideologicznych i społeczno-ekonomicznych zmiennych towarzyszących oraz kontroli odporności. Sama ocena przyszłego życia na poziomie hrabstwa koreluje z udziałem Trumpa w głosowaniu nad republikanami na poziomie r = −.78 w surowych danych, co jest wielkością rzadko obserwowaną w naukach społecznych.

 Podobne wnioski pokazywane są, przy badaniach związków między satysfakcją z życia na poziomie indywidualnym a głosowaniem na Trumpa. Niskie poziomy SWB przewidują również głosowanie anty-zasiedziałe w wyborach w 2012 roku, zarówno na poziomie powiatu, jak i na poziomie indywidualnym. Odkrycia sugerują, że SWB jest silnym wskaźnikiem (dez) treści na wysokim poziomie i że JCP powinno być rutynowo rozważane wraz z ekonomicznymi wyjaśnieniami wyborów wyborców.

4.The downstream consequences of long waits: How lines at the precinct depress future turnout [Dalsze konsekwencje długiego oczekiwania: Jak stanie w kolejkach do głosowania obniża frekwencję w przyszłości]

Stephen Pettigrew

Electoral Studies

Badacze zwrócili uwagę na wpływ, jaki ma administracyjny komponent wyborów na zachowanie wyborców. Dotychczasowe badania skupiały się prawie wyłącznie na wpływie zmian prawnych takich jak przepisy dotyczące identyfikacji wyborców na frekwencję.

Ten artykuł poszerza naszą wiedzę na temat procesu wyborczego poprzez zbadanie, jak jeden aspekt doświadczenia w okręgach wyborczych, stanie w kolejce do głosowania może kształtować zachowanie wyborców w kolejnych wyborach.

Pokazuję, że na każdą dodatkową godzinę, kiedy wyborca ​​czeka w kolejce do głosowania, jego prawdopodobieństwo oddania głosu w kolejnych wyborach spada o 1 punkt procentowy.

Aby otrzymać te szacunki, analizowano pliki historii głosowania, używając kombinacji testów dokładnego dopasowania i testów placebo, aby przetestować założenia identyfikacyjne.

Następnie wykorzyst nietypowy układ instytucjonalny w mieście Boston i dane z Florydy, aby pokazać, że wynik zachowuje się również na poziomie okręgów miejskich. Ustalenia zawarte w tym artykule mają istotne konsekwencje polityczne dla zmian administracyjnych, które mogą wpływać na wymogi dotyczące identyfikacji wyborców i konsolidacji okręgów. Sugerują również, że rasowe asymetrie w czasie oczekiwania przyczyniają się do różnicy we wskaźnikach frekwencji między białymi i nie-białymi wyborcami. Biali są bardziej gorliwi…

5.Voting and Political Participation in the Aftermath of the HIV/AIDS Epidemic [Głosowanie i aktywność polityczna w czasach epidemii HIV / AIDS]

Hani Mansour, Daniel Rees & James Reeves

NBER Working Paper, July 2020

To pierwsze badanie, w którym zbadano wpływ powszechnej, śmiertelnej epidemii na zachowania wyborcze. Korzystając z danych z wyborów do Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych i wykorzystując różnice między okręgami w umieralności z powodu HIV / AIDS w latach 1983-1987, udokumentowano wpływ epidemii HIV / AIDS na głosy otrzymane przez kandydatów Demokratów i Republikanów.

Począwszy od wyborów w 1994 r. istnieje silny, pozytywny związek między śmiertelnością z powodu HIV / AIDS a liczbą głosów, jaką otrzymali kandydaci Demokratów.

Okręgi Kongresu, które poniosły ciężar epidemii HIV / AIDS, również odnotowały znaczny wzrost frekwencji wyborców Demokratów i wpłat na kandydatów Demokratów.

6.Ballot Cues, Business Candidates, and Voter Choices in Local Elections [Karty do głosowania, kandydaci biznesowi i wybory wyborców w wyborach lokalnych]

Brian Adams, Edward Lascher & Danielle Joesten Martin

American Politics Research

Amerykańscy wyborcy zwykle wyrażają abstrakcyjne poparcie dla kandydatów z doświadczeniem biznesowym, ale istnieje niewiele systematycznych dowodów na to, czy jest to korzystne dla kandydatów w realnych konkursach wyborczych.

Zbadano tę kwestię, korzystając z danych obserwacyjnych, opierając się na przepisach kalifornijskich, które pozwalają kandydatom na wskazanie ich doświadczenia zawodowego na karcie do głosowania, oraz danych eksperymentalnych. Kandydaci z doświadczeniem biznesowym przeważają w Kalifornii. Jednak żadne z zaprezentowanych badań nie wskazuje, że kandydaci biznesowi odnoszą nietypowy ogólny sukces w wyborach (chociaż okręgi wyborcze o republikańskiej skłonności do wyborców mają zdecydowanie bardziej przychylną opinię o takich kandydatach).

Tło polityczne znacznie skuteczniej przewiduje powodzenie w wyborach. Co więcej, „właściciele małych firm” odnoszą większe sukcesy niż inni kandydaci biznesowi, co sugeruje, że wyborcy uwzględniają specyfikę doświadczenia biznesowego kandydata. Wyniki te poszerzają naszą wiedzę na temat podejmowania decyzji w wyborach, w których brakuje informacji, jak wyborcy oceniają sektor prywatny w porównaniu z doświadczeniem politycznym oraz jak filtrują informacje zawodowe przez pryzmat stronniczy.

7.Does Property Ownership Lead to Participation in Local Politics? Evidence from Property Records and Meeting Minutes [Czy posiadanie nieruchomości prowadzi do udziału w polityce lokalnej? Dowody z akt majątkowych i protokołów spotkań]

Jesse Yoder

American Political Science Review

Właściciele domów i najemcy uczestniczyli w polityce według różnych stopni zaangażowania, ale czy stanie się właścicielem nieruchomości motywuje jednostkę do udziału w lokalnej polityce? Autor połączył dokumentację dotyczącą nieruchomości w Kalifornii i Teksasie z oryginalnym zbiorem danych dotyczących indywidualnych komentarzy na posiedzeniach rady miejskiej, aby zbadać rolę posiadania nieruchomości w kształtowaniu aktywnych form zachowań politycznych.

Autor przedstawił analizę łączącą rejestry nieruchomości z danymi dotyczącymi składek na poziomie indywidualnym oraz aktami administracyjnymi wyborców i stwierdził, że stanie się właścicielem nieruchomości zwiększa aktywność polityczną danej osoby.

Poza głosowaniem w wyborach samorządowych, posiadanie nieruchomości motywuje osoby do udziału w posiedzeniach rady miasta i przekazywania darowizn na rzecz kandydatów. Odkrycia te ilustrują, w jaki sposób doświadczenie posiadania domu prowadzi właścicieli nieruchomości do znacznie większej aktywności w polityce lokalnej.

8.But Can She Make America Great Again? Threat, Stability, and Support for Female Candidates in the United States [Czy można ponownie uczynić Amerykę wielką? Zagrożenie, stabilność i wsparcie dla kandydatek w Stanach Zjednoczonych]

Elizabeth Simas

Political Behavior

Opierając się na literaturze poświęconej uzasadnianiu systemowemu, autorka twierdzi, że los kandydatek w USA jest powiązany z tym, czy wybory odbywają się w stosunkowo dobrych, czy złych czasach.

Korzystając z oryginalnego eksperymentu zawartego w studium wyborczym Cooperative Congressional Election z 2016 r., autorka pokazuję, że kontakt z wiadomościami o niskim i wysokim zagrożeniu doprowadził do wyższych ocen Hillary Clinton. Uzupełnieniem tych ustaleń jest model wyboru głosów, który pokazuje, że prawdopodobieństwo poparcia Hillary Clinton zamiast Trumpa było znacznie wyższe, gdy postrzegane zagrożenie (zgodnie z ocenami ekonomicznymi) było mniejsze.

Drugi oryginalny eksperyment lepiej izoluje skutki płci kandydata i uogólnia te ustalenia poza przypadkiem z 2016 roku. Wyniki te podkreślają znaczenie włączenia kontekstu kampanii do badań nad oceną kandydatów i sugerują, że jawny seksizm nie jest jedyną przeszkodą, przed jaką stają kobiety ubiegające się o urząd w USA.

9.Strategic Opposition Research [Strategiczne badania opozycji]

Benjamin Ogden & Alejandro Medina

Texas A&M University Working Paper, June 2020

Autorzy opracowali model strategicznych badań opozycji w ramach kampanii. Kandydat napotyka przeciwnika o nieznanej względnej jakości.

Po zaobserwowaniu nieweryfikowalnego, prywatnego sygnału (np. pogłoski o skandalu), kandydat decyduje, czy przeprowadzić badania opozycyjne, próbując kosztownego poszukiwania weryfikowalnych złych wiadomości, a następnie decyduje czy ujawnić je wyborcom, co wynika z ankiet w tej sprawie? Plusy, czy minusy, koszty, zyski i straty.

 Zwiększenie jakości ex-ante przeciwnika odstrasza badania opozycji, ale także zwiększa reakcję wyborcy na jakiekolwiek dane ujawnienie stanu równowagi, ponieważ wyborca ​​wie, że (niezauważony) prywatny sygnał był wystarczający do rozpoczęcia badań. Ten „efekt halo” może wyjaśniać, dlaczego wyborcy wydają się reagować bardziej na stosunkowo mniejsze skandale ze strony urzędników o wysokiej moralności w porównaniu do tych o niskiej moralności, a także dlaczego nawet pretendenci o wysokiej moralności mogą chcieć podnieść koszty wyszukiwania ich przeszłości, pomimo ich oczekiwanego braku skandalu.

Efekt ten może być na tyle silny, że strony preferują kandydatów o niższej oczekiwanej moralności. Wyniki te racjonalizują również mieszaną literaturę empiryczną, pokazującą, że generowane egzogenicznie negatywne informacje o kandydatach (tj. eksperymenty) mają zwykle mniejszy wpływ na zachowania wyborców niż informacje generowane endogenicznie w trakcie kampanii (tj. ankiet)...Przydatna rzecz do prowadzenia kampanii negatywnej...




...

catrw
O mnie catrw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka