Realny Realny
476
BLOG

"Co kryje Duda?"

Realny Realny Polityka Obserwuj notkę 5

"Trudno jest mi w tej chwili powiedzieć co było przyczyną tego wybuchu i co wybuchło, natomiast, natomiast mogę powiedzieć jedno - jestem przekonany do tego, że był wybuch."

"Jestem przeciwny [...] absolutnie, jako człowiek osobiście, człowiek wierzący jestem w ogóle przeciwnikiem in vitro" 

"Gazeta Polska [...] ja wszystkich (redaktorów GP) bardzo lubię, uwielbiam pana Wolskiego..."  

Dzwoni Jarosław z Warszawy.

Tolerancja drużyny Andrzeja Dudy

````````````````````````````````````````````````````

Dariusz Michalczewski - "Duda, to jest jak MATRIOSZKA, za nim stoi Macierewicz i Kaczyński"

Drużyna Andrzeja Dudy

Materiały pochodzą ze strony: www.cokryjeduda.pl

Realny
O mnie Realny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka