Fot. NetInfo24.pl
Fot. NetInfo24.pl
echo24 echo24
1731
BLOG

Mój Boże! Gdzie ja żyję? (!!!)

echo24 echo24 Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 132

Oprawa muzyczna -  https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4

                                                                          ( zalecam dźwięk na full, by wszyscy mogli usłyszeć ten krzyk )

A teraz do rzeczy.

Portal internetowy NetInfo24.pl – vide: https://netinfo24.pl/2021/05/22/chora-na-raka-55-letnia-polka-opublikowala-wstrzasajacy-wpis-wladza-wlasnie-skazala-nas-na-smierc/?fbclid=IwAR3OtboPYIqm7X43PGAobT3KuTABONkpgRCADYhv7BVZOBEoz-r-hKZfyr4 informuje:

Polka chora na raka oskarżyła PiS o wyrok śmierci. Jej wpis wstrząsnął całym krajem!

Leki dla kobiet z rakiem piersi HER2 znikają z listy refundowanej! To informacja, o której napisała na Facebooku 55-letnia Polka, Beta Kozak. Jej wpis udostępniło już ponad 100 tysięcy internautów. “WŁADZA W POLSCE SKAZAŁA WŁAŚNIE NA ŚMIERĆ moje i Twoje koleżanki. Jestem Beata, mam 55 lat i chcę żyć tak jak Ty. Nie jestem NIKIM. Nie jestem STATYSTKĄ. Mam swoje imię, syna, siostrę, przyjaciółki. Jestem mamą, siostrą, koleżanką” – pisze zrozpaczona kobieta.

“Jestem chora na rozsianego raka piersi her 2 dodatniego. Leczę przerzuty do płuc, wątroby i kości, ale jestem zagrożona także tym, o którym w moim poście piszę i jestem przerażona, że w razie problemów z CUN w moim kraju czeka mnie śmierć !

Jestem głosem setek kobiet, które od maja tego roku zostały pozbawione w moim kraju leczenia. Po cichu, bez jakiejkolwiek informacji, jakiegokolwiek wytłumaczenia.

Rak piersi her 2 dodatni dotyka tysięcy, zarówno młodych jak i starszych kobiet.

Swoją biologią predysponuje do przerzutów do Centralnego Układu Nerwowego” – tłumaczy.
“1 maja 2021 roku Ministerstwo Zdrowia w Polsce odebrało nowozdiagnozowanym z przerzutów do UON pacjentkom możliwość leczenia. Oznacza to ŚMIERĆ ! Z tym można ŻYĆ, ale potrzebny jest dostęp do leków.

Ten dostęp do leków był, ale nagle ktoś zdecydował, tak po prostu, że te leki zabierze.
REFUNDACJA LEKÓW ZOSTAŁA ANULOWANA !

Proszę Was, udostępniajcie informację o tym barbarzyństwie, o skazywaniu na śmierć tysięcy kobiet, które dokonuje się na naszych oczach.

W sprawę zaangażowane są już lekarze onkolodzy, pacjentki i ich rodziny oraz media.
Potrzebujemy Twojego wsparcia, Waszego sprzeciwu !
Jutro mogę być ja, Ty, Twoja żona, mama, siostra, koleżanka.
#OddajcieRefundacje” – zakończyła...
"

Ten tekst ma już na FB dziesiątki tysięcy odsłon oraz ponad sto czterdzieści tysięcy udostępnień.

Mnie osobiście brak słów do skomentowania listu tej całkowicie bezradnej, śmiertelnie chorej Polki, więc resztę dopowiedzcie sobie Państwo sami i napiszcie, proszę w komentarzach, co o tym myślicie.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Już pierwszy komentarz skłania ku refleksji, że niestety przyszło nam żyć w czasach, kiedy Polską rządzi partia, którą wspierają zakompleksieni, mściwi i ogarnięci nienawiścią niemający Boga w sercu źli ludzie, którzy na domiar złego uważają się za patriotów i godnych naśladowania katolików.

To bardzo źle wróży na przyszłość, bo to są ludzie bez serc i sumienia, którzy w obronie swej władzy nad resztą przyzwoitych ludzi byliby zdolni do wszystkiego.

Urodziłem się pod koniec wojny, przeżyłem wszystkie rządy poczynając od Bolesława Bieruta, ale żadna władza nie była tak wrogo nastawiona do ludzi inaczej od niej myślących. I coraz częściej przychodzi mi do głowy myśl, że podobną nienawiść mieli w sobie ludzie, którzy poszli za Hitlerem – vide: https://www.youtube.com/watch?v=Sv7kbtQChJA  (polecam dźwięk na cały regulator i wersję pełnoekranową. Proszę także zwrócić uwagę na twarze zrywających się do śpiewu miłośników Adolfa oraz na to, że ostatnie słowa tej kultowej sceny z filmu KABARET to pytanie: "Nadal uważasz, że możecie ich ukrócić?...".

@ALL --- Zauważyliście Państwo w komentarzach, z jaką furią skoczyła mi do gardła wściekła wataha pisowskich fundamentalistów? - vide: https://m.salon24.pl/05150854d93d9a4f79ad154703346139,860,0,0,0.png .

Ale ta ich nienawistna furia to świadectwo, że oni już czują przez skórę, że Jarosław Kaczyński przegrywa walkę o Polskę. Bo widzą, że przywódca stada słabnie, zaś w walce o lidera watahy wzajemnie się zagryzają: Ziobro z Morawieckim, Bielan z Gowinem, Banaś z Kamińskim itd.

Zaczyna do nich docierać, że koalicja: PiS - Porozumienie - Solidarna Polska, - to już ostatnie podrygi konającej intrygi.

A ponieważ wilki zawsze rzucają się na jednostki słabsze, rzucili się na niezależnego blogera Salonu24 oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa.

Lecz rzeczony bloger się ich nie przestraszył i przesyła im stosowną piosenkę - https://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths

I jeszcze słowo do pisowskich fundamentalistów, którzy dodali komentarze do niniejszej notki.

No i widzicie misie pysie, z jaką łatwością Was doprowadziłem do furii, w której pokazaliście jak na dłoni swoje prawdziwe myśli, cechy charakterologiczne, status społeczny, ciężar gatunkowy kultury osobistej, poziom intelektualny, rangę estetycznej wrażliwości, preferencje polityczne, złe uczucia, trawiące Was kompleksy, drzemiące w waszych czerepach rubasznych chore marzenia i oczekiwania na wielką Polskę, której jak Wam wmówił Pinokio Europa i świat będą się w pas kłaniać.

Z jaką dziecinną łatwością udało mi się zdemaskować Waszą obłudę, zakłamanie i udawane wartości, których de facto nie posiadacie?

Ale nie martwcie się, bo mam dla Was piosenkę, która Was zapewne ucieszy i zadowoli Wasze ambicje, posłuchajcie proszę:

https://www.youtube.com/watch?v=AsncQLK6dOg

Reasumując dyskusję pod notką, - wszystkim komentatorom, którym mój blog się nie podoba pragnę przypomnieć, że absolutnie nie ma obowiązku czytania mojego blogu. Powiem więcej. Państwo mój blog odwiedzacie tylko po to, żeby mi naubliżać z zemsty za to, że ośmielam się krytykować PiS. Przypominam także, że na Salonie24 nie rządzicie Wy, - lecz jego prawowity Właściciel.

Najtrafniejszy komentarz:

ŻYWICA [1 czerwca 2021, 21:09]
@echo24
Dość długo szukałem przymiotnika,ażeby nim określić wyrafinowanie
w okrucieństwie,jakim poddano  Pana, biczując bez miłosierdzia pod tym pręgierzem.
Wydaje mi się, że w końcu znalazłem.
To wyrafinowanie jest po prostu NIEMĘSKIE.
Prawdziwi mężczyźni w ten sposób nie postępują.
BRZYDZĄ SIĘ TAKIMI ZACHOWANIAMI, gdyż w ten sposób ZAPRZECZYLIBY WŁASNEJ MĘSKOŚCI.
Przypomina mi to raczej LAMENT EUNUCHÓW NAD WŁASNĄ NIEMOŻNOŚCIĄ, czyli, że ONI doskonale
wiedzą JAK SIĘ TO ROBI....ale NIE POTRAFIĄ TEGO ZADEMONSTROWAĆ.
MAŁO......Nawet picie gipsu w płynie, nie potrafi im pomóc wydźwignąć się z tego marazmu.
Dlatego też KOBIETY określają MĘŻCZYZN krotko i węzłowato: TO JEST FACET Z DŻADŻAMI albo, że
FACET MA DŻADŻĄ NA SWOIM MIEJSCU.
Nie chodzi tutaj jedynie o te dżadża w sensie anatomicznym, chociaż czasami bywa tak, że facet jak dąb
a dżadżą ....jak żołędzie i na ogół ci są z tego powodu przez rodzaj żeński ...wyśmiewani, a to powoduje
u nich frustrację, która objawia się wykpiwaniem tych, którzy wiedzą ...jak się to robi i przy pomocy CZEGO.
Cała jednak MĘSKOŚĆ idzie z głowy.
OCENA zaś, należy do KOBIET, które nienawidzą gburów, zazdrośników i chamskiego wobec nich zachowań
oraz histeryków i plotkarzy oczerniających tych, którzy im się podobają, chociaż nigdy się do tego wobec
swoich mężów lub kochanków nie przyznają.
Kobieta jest bowiem dla mężczyzny ISTOTĄ NIEODGADNIONĄ i dlatego mężczyzna nie powinien dla własnego dobra próbować jej odgadnąć.Ona ZAWSZE chce być dla niego ZAGADKĄ.
Następna sprawa, to OBŚMIEWANIE CUDZYCH SUKCESÓW LITERACKICH.
ŻADEN literat bowiem nie jest w stanie sprostać wymaganiom WSZYSTKICH.
Jest przysłowie, że jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim DOGODZIŁ.
Skoro uważasz, że to nie dla ciebie....TO NIE CZYTAJ. ŻYJ I DAJ INNYM ŻYĆ.
Pora zakończyć te moje rozważania, więc trzeba by je uwieńczyć jakąś pointą, gdyż
te jadowite ploty na Pański temat PRZENOSZONE SĄ NA INNE BLOGI PRZEZ TYCH, których
najtrafniej określił BARAEJA W SWOIM KULTOWYM FILMIE MIŚ:
"ONI Z TWARZY SĄ..... DO NIKOGO PODOBNI".
Dodałbym: I NIE TYLKO Z TWARZY.

                                                                                 



echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo