Instagram: meltpr
Instagram: meltpr

Tyson Fury vs. Dilian Whyte. Największa walka tego roku już w sobotę

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 3
Pojedynek pięściarski o pas mistrza świata WBC – Tyson Fury kontra Dilian Whyte odbędzie się w tą sobotę na londyńskim stadionie Wembley. Na trybunach zasiądzie blisko sto tysięcy osób.

Ostatni taniec Tysona Fury'ego

Niepokonany na zawodowym ringu Fury (31-0-1, 22 KO) stoczy pierwszy od czterech lat pojedynek na brytyjskiej ziemi. Wszystkie ostatnie starcia toczył w Stanach Zjednoczonych. Tyson Fury od początku ogłoszenia tej walki zapowiada, że to jego ostatni pojedynek. Zakończy on swoją karierę po zdobyciu Wembley i przejdzie na sportową emeryturę w wieku 33 lat. 

"Wiem, że nikt mi nie wierzy, bo wszyscy sądzą, że chodzi mi o kasę, ale ja odchodzę i koniec. Nie mam już nic do udowodnienia, zrobiłem swoje i wystarczy" - przekonuje Fury przed hitowym pojedynkiem. 

Wyczekiwana szansa Diliana Whyte'a 

Dilian Whyte (28-2, 19 KO) czekał na mistrzowski pojedynek bardzo długo. Przez setki dni był na szczycie rankingu WBC, ale szansy walki o pas nie mógł się doczekać.

"Jestem gotów, by wyjść do ringu, wykonać zadanie, zabrać pas i... zniknąć. Nie boję się ryzyka, bo całe życie musiałem je podejmować, by znaleźć się w tym miejscu, w którym dziś jestem" – zaznaczył pretendent na środowej konferencji. 

"Ta walka jest dla mnie wszystkim. Podejmowanie ryzyka uratowało moje życia, dlatego w sobotni wieczór zaryzykuję po raz kolejny" – dodał. 

Warto dodać, że promotor Frank Warren wyłożył na stół ponad 40 mln dolarów. Fury ma zagwarantowane prawie 30 mln z tej puli, a Whyte ponad siedem. Na zwycięzcę czeka jeszcze dodatkowy bonus w wysokości czterech milionów USD.

Gdzie oglądać walkę Tyson Fury vs. Dilian Whyte?

Walka Fury kontra Whyte zaplanowana jest na sobotę 23 kwietnia. Walka wieczoru powinna rozpocząć się około godziny 23.

Pojedynek będzie można obejrzeć na platformie streamingowej Viaplay, która ma wyłączne prawa do transmisji walki o mistrzostwo świata wagi ciężkiej federacji WBC. 

W karcie walk gali na reprezentacyjnym piłkarskim obiekcie Anglii są również nazwiska dwóch Polaków. Daniel Bociański ma się zmierzyć z przyrodnim bratem Tysona Fury'ego - Tommym, a Michał Ciach z innym Brytyjczykiem - Karolem Itaumą. Oba pojedynki odbędą się w kategorii półciężkiej. 

MP

Czytaj dalej:



Komentarze

Inne tematy w dziale Sport