starszawy starszawy
72
BLOG

pora na koniec wojny polsko-polskiej

starszawy starszawy Polityka Obserwuj notkę 0

Sądziłem - łudziłem się - po 5 lipca (po ogłoszeniu wyników wyborów) nastąpią istotne zmiany w krajobrazie partii politycznych w Polsce. Przecież wybór Prezydenta RP to swoisty plebiscyt dla społeczeństwa na określenie się w swoich oczekiwaniach politycznych dla kraju na co najmniej 5 lat.

Ogłoszono wyniki i co? Jarosław Kaczyński podziękował tym co na niego głosowali – w tym także mnie.

...Zająłem zaszczytne II miejsce w tak doborowej stawce. Następnym razem na pewno będzie lepiej. Pracujcie na lepszy dla mnie wynik.... a ja dalej jako Wasz wódz przyspawany do fotela w gronie moich klakierów będę tym drogowskazem dla Was.

Aby być wodzem w XXI wieku trzeba obok posiadania cech przywódczych jeszcze nimi porwać ludzi.

Jarosław Kaczyński nie może zrozumieć, że ludzie z PO krytykując go tak śmiało bez adekwatnej riposty z PiS są po prostu bardziej medialni.... nawet u tych co bojkotują Gazetę Wyborczą I TVN.

Być politykiem XXI wieku to konieczność porwania ludzi jak idol. Takie ciepłe kluski gadające ciągle o archaicznej stereotypowej postawie opartej na przeszłości nie są nośnikiem postępu. Toż to za ich (braci) politycznej aktywności i akceptacji staliśmy sie członkami UE. Wiec izolowanie sie nie ma sensu. Sami to zobaczyli podczas referendum akcesyjnego czego oczekują ludzie.

Od tego czasu trzeba było iść z wolą ludzi.

Obrażanie sie dziś na Wałęsę, Wajdę, Palikota, i im podobnych pożal się Boga autorytetów nie ma sensu. Trzeba samemu uderzyć w odpowiedzi tak aby ich uspokoić. A kto to w PiS potrafi? Kto ma argumenty?

A swoja drogą to proszę zauważyć, że w otoczeniu Wodza nie ma ani jednej postaci która by swoja urodą i wdziękiem, zachowaniem i erudycja odbiegała od antypatyczności Jarosława Kaczyńskiego.

I proszę mi powiedzieć jak tu jeszcze raz pójść do urny i oddać głos na polityka straconego w oczach społeczeństwa. Obawiam sie że co wybory to kryterium atrakcyjności wizualnej i medialnej przywódcy będzie coraz to istotniejsza.

Wszyscy wiemy, że nie idzie o to aby być sprawiedliwym, ale aby zdobyć dla swoich popleczników jak najwięcej korzyści kosztem innych rywali.

To właśnie oczekujący na bonusy są tak aktywni w pyskówkach w Salonie 24.

Ugrać jak najwięcej tu w propagandzie wtedy gdy będą dzielić zdobycze to sie załapię....

Smutne to wszystko dla postronnego czytelnika tych blogów tutaj.

 

starszawy
O mnie starszawy

Blog mój będzie takim wiec spojrzeniem do tyłu, zbiorem przypadkowej wiedzy z moich lat minionych. Nie będę prowadził konwersacji pod ewentualnymi komentarzami. Przepraszam.... ale nie będę banował czy wycinał cudzych myśli. U mnie jest wolność wypowiedzi!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka