Pan Jabłoński wezwał do obsikania pomnika smoleńskiego w stolicy.
Pan Jabłoński wezwał do obsikania pomnika smoleńskiego w stolicy.
Rebeliant Szmarowski Rebeliant Szmarowski
481
BLOG

Doktorat z uryny

Rebeliant Szmarowski Rebeliant Szmarowski Polityka Obserwuj notkę 13

Chodzi o osobnika, który wezwał, aby obsikać pomnik smoleński w Warszawie. W treści notki prasowej na ten temat dostrzegłem link do konta na TT, którym się owa persona posługuje. To, co tam zobaczyłem, zażenowało mnie silnie. On się przedstawia jako doktor, a kreuje się na PR-owca i "marketera politycznego". Większość wypowiedzi zapisuje dużymi literami. I nie ma tam nic, poza agresją, wulgaryzmami i usilną chęcią zwrócenia na siebie uwagi. Ja prawie zwróciłem.

To mnie skłoniło do poświęcenia temu panu niniejszej notki i jednego tweeta.

[]

To jest kontynuacja bloga, dostępnego pod tym adresem: https://www.salon24.pl/u/mundurowi/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka