SZUAN-1 SZUAN-1
389
BLOG

Logika KODu – ja nic nie rozumiem !

SZUAN-1 SZUAN-1 Polityka Obserwuj notkę 11

Wytłumaczcie mi logikę myślenia osób , które uważają , że z winy PiS w ich życiu zaszła zmiana na gorsze, a protestują przeciwko PiS pod transparentem z hasłem  „Chcemy złej zmiany”

Ja wiem, że taka logika to ogólnie zdradliwa rzecz, na zasadzie kto pije ten śpi, kto śpi nie grzeszy, kto nie grzeszy będzie świętym zatem pijmy ile możemy to  pójdziemy do nieba ale jednak gdzieś chyba są jakieś granice durnoty ?!

Ale skoro chcą, to może trzeba im podsunąć kilka nowych haseł -

CHCEMY   AMBERGOLD ZAMIAST BANKÓW !

CHCEMY PODSŁUCHÓW KELNERÓW A NIE POLICJANTÓW !

WOLIMY PREZYDENTA NA KRZEŚLE  ZAMIAST NA NARTACH !

ORZEŁ Z CZEKOLADY SŁODSZY NIŻ 500 PLUS !

Jakieś inne propozycje ?

SZUAN-1
O mnie SZUAN-1

Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka