SZUAN-1 SZUAN-1
357
BLOG

"Ludobójstwo" - nowy film , nowe czasy...

SZUAN-1 SZUAN-1 Polityka Obserwuj notkę 5

Trafiłem na ten film przypadkiem, ma datę ze stycznia bieżącego roku i jest napewno swoistym ewenemenetem . To chyba pierwszy film na tyle prawdziwy, że powinien byc pokazywany na lekacjach szkolnych, mimo że to tylko fim animowany - ale nareszcie bez kłamstw, omijania spraw niewygodnych i mówiący głosno "o ty, o czym wszyscy wiemy". I nie jest to propaganda, przynajmniej ja takiego uczucia nie miałem i nie wiem kto móglby go tak traktować.

Aż się prosi o wersje obcojęzyczne, może z czasem...

Na razie polecam  naprawde warto, chociażby żeby porownać , na ile odstaje od obłudnej propagandy dzisiejszych czasów, zwłaszcza "niewinnych Niemców, Ukraińców i Żydów co to wyzwalali polskie obozy".

 

 

 

SZUAN-1
O mnie SZUAN-1

Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka