Tak było w Gdańsku ...
Tak było w Gdańsku ...
SZUAN-1 SZUAN-1
332
BLOG

#MAM DOŚĆ - POPIERAM !!!

SZUAN-1 SZUAN-1 Polityka Obserwuj notkę 0

#MAM DOŚĆ

Klub Objazdowego Debilizmu w natarciu !

Nadchodzi znowu ta  nasza  współczesna  Kodowica .

Koderaści wszelkiej maści, zbiór zastrzeżony dawnych towarzyszy, połączeni nienawiścią choć  odłączeni   od rzeczywistości , inteligenci „inteligentni inaczej” , znawcy demokracji  rozumianej brukselsko,  artyści bez artyzmu, stare i młode ciotki rewolucji, fachowcy od konstytucji z dysleksją prawną, kapłani i wyznawcy anty-widelca i Caracala Wielkiego, błagalnicy lewackiej pro-europejskości, oszołomy i oszołomki,  towarzysze niedoli oderwanych od koryta , moherowe parasolki  o czarnej duszy, wzburzone żółcią pokwitania i wzmocnieni  viagrą mediów  działacze, ci na dopalaczach propagandy i ci aktywowani brakiem minionych  układów,  wieczni rewolucjoniści Partio-Razowcy i  Nowocześni  co chcą „żeby było tak jak było”  , zboczeńcy i  hejterowcy, krzykacze i machacze haseł i obelg,  dzieci ubeków i wyrwani z ciepłych posadek, naładowani  wibracjami i wibratorami, bezdzietni bez 500 zł, korporacjoniści po praniu mózgów, idealiści bez ideałów ale z idealnym antypisizmem, pajace i pacynki , wykształceni  choć niedouczeni, pisarze bez czytelników, aktorzy bez  dotacji,  obrońcy trybunałów w imię obowiązującej  konstytucji 3 Maja, przyjaciele sześciu królów i ci z głowami psującymi się od góry, przyjaciele alimenciarzy,  specjaliści od naprawy kościoła, bojownicy o prawa złodziei i narkomanów, łowcy grantów na naukę bez nauki, zagrożeni bezrobociem wieczni urzędnicy  urzędów wszelakich, pedagodzy od aborcji i eutanazji, wyzwoliciele od kultury i patriotyzmu, biznesmeni  bez pewnych „dojść”, członkowie kasty najwyższej i kandydaci na członków mniejszych i większych , matołki bez dyplomatury, –tak, Wy wszyscy  i ci o których jeszcze nie słyszałem…

Popieram Wasz nowy apel  #MAM DOŚĆ i podpisuje się pod tym hasłem obydwiema ręcami - Jak ja mam Was wszystkich DOŚĆ !

Kłopot w tym, że i moje zdanie jak i Wasze „dość” ma to samo, nic nie warte znaczenie. Ja się z tym godzę, a kiedy Wy to w końcu q…a zrozumiecie ?

 

p.s. Dla wszystkich oburzonych  prosze o zrozumienie-  jak pod moimi oknami idzie KOD to pies mi wyje i nie idzie go uspokoić przez pół dnia, sąsiedzi się skarżą, ochrona wzywa Straż Miejską, dzieci płaczą, zona przypala obiad, samochód sie psuje, woda robi sie zimna a kwiatki usychają. Do tego dla spokojności muszę się odstresowywać piwem zamiast relaksować - nie dziwcie się, że ja naprawdę mam dość...

SZUAN-1
O mnie SZUAN-1

Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka