SZUAN-1 SZUAN-1
279
BLOG

DOŚĆ

SZUAN-1 SZUAN-1 Polityka Obserwuj notkę 4

Po 35 latach , tach jak sobie obiecałem - nigdy więcej żadna lewacka, różowa, czy inaczej sprzedajna  łajza nie będzie mi pluła w oczu hasłami o „demokracji” polegającej na tym, żeby „było tak jak było”.  

Mam może i swoje lata, ale ciągle mam w sobie  złość na obłudę, kłamstwo i skurwysyństwo i skoro inni nie chcą lub nie czują się na siłach , i nie pozwolę na sobie na wmawianie , że obrona esbeków, sitw, układów, złodziei i chamstwa to jest tzw. sedno , treść i serce. „demokracji”.

Nie jestem członkiem żadnej partii, stowarzyszenia czy klub GP, ani  nawet „wzmożonym” zwolennikiem PiS , ale jednak to tym razem mówię wprost -  MAM DOŚĆ. PRZEGIELIŚCIE !

Starałem się nigdy nie przekraczać zasady walczmy słowem, a nie pałą, ale jak widzę, kiedy wszytsko wskazuje na plan, że kłamstwo ma miec siłę dawnego liberum veto, zrywania sejmu i drogi do Targowicy, to jest to moment, kiedy nie mozna stac obok.

 Każdy kto myśli podobnie -  jutro, godzina 16-ta pod Pałacem Prezydenckim, Krakowskie Przedmieście, Warszawa. Czas pokazać, że demonstracja to nie tylko trąbki, zasłanianie kamer i poprawianie szalików pod  wypiegnowanymi fryzurami.Czas pokazać, że jeżeli co niektórzy, ci  co naprawdę myśla o "zamachu stanu",  niczym niejaki red. Lis, tak bardzo tego pragną, to muszą zrozumieć, że przed sobą nie będą widzieć wypilęgnowanych pazurków panienek z Nowoczesnej, czy wyżelowanych fruzurek paniczykow z PO, a całkiem konkretne pięści - jak chcesz droga "hieno roku"obalic rząd, to uwazaj , bo możesz się mocno zdziwić jaki to bedzie dla ciebie  bolesny proces.

Dla inteligentnych inaczej  koderastów, kodomitów, nowoczesnych i innych pobudzonych – jeżeli nie rozumiecie co mam na mysli, to przypomnijcie sobie finalną scenę „Ziemi obiecanej”, kiedy aktor „, nota bene obecny wasz guru Daniel Olbrychski  mówi w kontekście zamieszek sluszalnych za oknami – „JESTEM ZA, STRZELAĆ !”...

Prorok, czy co…

SZUAN-1
O mnie SZUAN-1

Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka