tikkunolam tikkunolam
181
BLOG

Bloger @Stary - psychiatryczny przypadek ?

tikkunolam tikkunolam Polityka Obserwuj notkę 10

Pozwolę sobie przytoczyć fragment, przypadkowej z mojej strony konwersacji z tym, m.innymi osobnikiem :


" tikkunolam
6 czerwca 2019, 12:33

@Stary

O tej słuszności mój dopisek - jeżeli coś jest słuszne to siłą rzeczy, logiki coś innego musi stracić ten opisujący walor ( na tym samym polu, oczywiście ).


Stary
6 czerwca 2019, 12:59

@tikkunolam
Znowu zaczynasz bredzić. Zaraz znowu stracę cierpliwość.


tikkunolam
6 czerwca 2019, 15:38

@Stary

Dostrzegasz jakaś inną a rewolucyjną opcje w tym, zero-jedynkowo urządzonym świecie - czy to nie na Twoją głowę, dopadł Cię dysonans poznawczy ? Ja trzymam tu swoje, tak opisane pole.

"Znowu"
Czyżbyś mnie pamiętał z jakiegoś tu komentarza - przejrzałem swoje - nie mam odnotowanych a pochodzących z tego bloga. Coś projektujesz - nie wiem tylko w jakim celu. Uchylisz ?

tikkunolam
6 czerwca 2019, 15:45

@Stary

Jeden z moich archiwalnych zapisów :

" Dla mnie ten blog jawi się jako oaza normalności gdzie
komentatorzy,pospołu z Gospodarzem przerzucają się
wiedzą,spostrzegawoscia,sensownymi analizami a nie trzepaniem
doraźnych,propagandowych bzdetów - czeka mnie, ku mojemu zadowoleniu
poświęcenie swojego życiowego czasu na lekturę tego co dotychczas tu
zostało zamieszczone.
Dostrzegam,że "siły wyższe",pod płaszczykiem przypadku mnie tu skierowały :-)  "

Widziałbyś taki zapis u siebie ?


I ukoronowanie tej "konwersacji" : 


" Stary
6 czerwca 2019, 18:01

@tikkunolam
Trudno. Musisz wymyślić kolejnego nicka. Za bredzenie. Blok."

__________________________________________________________________________


Zawodnik ma jakąś nickowa obsesję ( po tej pierwszej jego odzywce poszperałem na jego blogu aby wiedzieć z kim mam do czynienia ) - ktoś tu już zaproponował mu wizytę w stosownej przychodni ?

W tym miejscu chyba należałoby poprosić Administrację aby oznaczyła ten jego blog jakimś ostrzegającym wyróżnikiem - każdy by wiedział, że wejście na ten blog to tylko strata czasu przeznaczona na pisanie i zamieszczenie tam jakiegokolwiek komentarza ( zostanie skasowany ).

Znamiennym jest, że właśnie taki skasował komentarz ( kto tu zorientuje się, do którego blogera tak się kiedyś tu odniosłem ? )

" Dla mnie ten blog jawi się jako oaza normalności gdzie
komentatorzy,pospołu z Gospodarzem przerzucają się
wiedzą,spostrzegawoscia,sensownymi analizami a nie trzepaniem
doraźnych,propagandowych bzdetów - czeka mnie, ku mojemu zadowoleniu
poświęcenie swojego życiowego czasu na lekturę tego co dotychczas tu
zostało zamieszczone.
Dostrzegam,że "siły wyższe",pod płaszczykiem przypadku mnie tu skierowały :-)  "


a który zrekapitulowałem mu w te słowa  : Widziałbyś taki zapis u siebie ?

 

Nie chciał widzieć .... bo nie koresponduje z obrazem bloga który tworzy ?

_____________________________________________________________________________________

Pod wpływem chwili, w ramach ostrzeżenia innych komentatorów napisałem tę notkę.  Czy nie trzeba ostrzegać tu blogowej braci, bo wszyscy wiedzą co to za persona ?



tikkunolam
O mnie tikkunolam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka