brian brian
831
BLOG

Narobić w portale, czyli, gdzie się podziała Anna "M".

brian brian Rozmaitości Obserwuj notkę 18

 Czasem, tak dla zabicia czasu  (mam te mordercze instynkty:) wejdę sobie na WP, Interię, albo na Onet.

 By zobaczyć o czym sie pisze w miejscach dla młodych , wykształconych...

 No i mam porównanie do S24, w 99,99% korzystne dla tego miejsca.

 To , co dziś zobaczyłem w Łonecie, przyprawiło mnie o ...

 No właśnie, zgłupiałem, albo admini się tam zaćpali, opili czy coś podobnego, albo ich zwolniono i zatrudniono stado pawianów.

 Otóż na SG bryluje, znana z wulgarnych występów pod Pałacem Namiestnikowskim, oraz z bycia partnerką(podobno już nie jest)  Kuby Wiejskiego czy jak mu tam.

 No, Mucha łazi po SG.

 I upstrzyła miejsce na SG wywiadem, w którym zabłysnęła następującą mądrością, uwaga:

"wolę być lesbijką , niż sypiać z Papieżem".

 Darowałem sobie taką "lekturę", może nerwy by mi puściły.

 Mniejsza o Muchę, łazi toto i pstrzy.

 Gorzej że ktoś zrobił z tego "cytatu" tytuł!

 Wygląda na to że dla wielu tzw. celebrytów ostatnią deską ratunku, jest publiczne narobienie w Portale.

 

 

brian
O mnie brian

Własne poglądy, odrobina szaleństwa w działaniu.Alleluja i do przodu! Dziś inaczej nie można.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości