Zmierzch
Zmierzch
wysoka.kwota.wolna wysoka.kwota.wolna
222
BLOG

Zdjęcia z lasu...

wysoka.kwota.wolna wysoka.kwota.wolna Fotografia Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Zdjęcia z lasu, wersja robocza czy testowa. Będzie ich więcej. Z braku sprzętu długo to będzie trwało. Przenoszę z telefonu na smartfon. Szukam także starych zdjęć, kilka pendrajwów, przenośny dysk, stary laptop bez internetu, tablet. Testuję, jak to szybko wstawić ale żmudna robota...

Kilka razy zniknęło to co zrobiłem, przepraszamy wystąpił błąd. Obrazki to nie polityka, więc błąd na błędzie. Ponad godzina pracy i kilkanaście zdjęć zniknęło...

Niebieski szlak

image

Minęli mnie rowerzyści na niebieskim szlaku, górka niezła, ale zdjęcie z telefonu wypłaszcza i zniekształca, górka jest taka, czy górki, że trochę można zmęczyć się zwłaszcza gdy jest to trzecia godzina marszu

image

Lizawka czy lizawki dwie oraz karmnik, zboczyłem z niebieskiego szlaku, bo spojrzałem "na czas", wróciłbym do domu przed północą, robię więc skróty.

image

Kwiatki dla pani Malgor, obiecałem zdjęcia. Takie skromne kwiatki, ale naturalne i leśne, rosnące obok ścieżki w rezerwacie. Zieleń jest ale mało soczysta, brakuje chyba deszczu... no i te szare, jesienne liście. Może za kilka dni będzie wiecej zieleni i zakryje ona szare liście.

image

Lizawka z bliska

image

Niebieski szlak, górki i dołki, okolice Kamiennej Góry chyba

image

image

Wracając do lizawki

Lizawka – znajdujący się w bliskim sąsiedztwie paśnika słupek z wywierconymi lub naciętymi otworami, w którym znajduje się kostka soli kamiennej.

Raczej paśnik niż karmnik, powinno być.

Minęły mnie dwie dziewczyny biegnące, chciałem zrobić zdjęcie, coś dla erotomanów, te obciśnięte pośladki, dwie czarne półkule. Pierwsze zdjęcie z bliższej odległości rozmazane, ręka mi zadrżała. Ach gdybym był młodszy pobiegłbym za nimi, ale coż mam już z górki, ale jeszcze chodzę no i patrzę... Stary osioł. Jest takie opowiadanie E.Canettiego.

image

Zobacz galerię zdjęć:

Zmierzch
Zmierzch Zmierzch Wycinka Drzewo z wycinki Niebieski szlak zimą bez śniegu Kamienna droga, Serwituty, koniec lasu Kamienna droga, Serwituty Pałac, koniec lasu Wycinka pisowska Wycinka, dużo tego Na brzegu lasu Zmierzch W rezerwacie, na szlaku W rezerwacie W rezerwacie W rezerwacie W rezerwacie Znikający rowerzysta Zmierz, seria zdjęć W rezerwacie, seria zdjęć
Las

programista kiedyś, teraz tylko chodzę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura