wysoka.kwota.wolna wysoka.kwota.wolna
397
BLOG

Las zimą czyli ulica Żucza... i koniec śniegu.

wysoka.kwota.wolna wysoka.kwota.wolna Fotografia Obserwuj temat Obserwuj notkę 57

Dziś po raz pierwszy ulicą Żuczą od samego początku a tam na rogu tej ulicy i leśnego traktu trzy wypasione posesje. Żucza 1, 1a, 1b. Nigdy  tam nie byłem a już tyle lat chodzę tutaj czy w pobliżu, ale zawsze po przekątnej i wychodzę dalej za tymi posesjami. Dziś po przyprostokątnych trójkąta wędrowałem. Pierwsza przyprostokątna to granica lasu, a dalej po przeciwnej stronie w oddali Łagiewnicka. Druga przyprostokątna to właśnie Żucza i tam na rogu te trzy budynki. Ale to las i skąd budynki w lesie, skąd pozwolenie na budowę, takie moje pytanie i zdziwienie. Obok budynków kilka samochodów, stoja nie na posesji ale w lesie, jak tu dostały się, Żuczą od Skrzydlatej, niszcza las, wygląda na jakiś motel, hotel dziki, no nie wiem...

imageimageimageimage

Uzupełniam po kilkunastu dniach...

To już koniec cyklu "las zimą". Zimy już nie ma, a to "dziś" to było kiedy? zapomniałem. Tamte dziś już nieaktualne. Zdjęcia niekompletne bo nowy smartfon zaproponował mi przejście na lepszą jakość, chętnie skorzystałem, ale okazało się, że zdjęcia mają po 12-18 mb i nie można ich dodać do notki, można wklejać zdjęcia do 5 mb. 

A wczoraj tj. niedziela, Las Łagiewnicki ale dojście ul. Łagiewnicką, do rzeczki na dołku, i dalej do Arturówka. Rekonesans czy można chodzić po lesie, czy jest błoto, woda. Po drodze napisy czy reklamy: pole golfowe, szkolenie psów. Łagiewnicka Park, nowo powstałe osiedle, pisałem w poprzedniej notce, a już inne szykuje się. Śniegu już nie ma, szaro, buro i ponuro w lesie. Ale jednak powietrze leśne, przestrzeń, ruch. Las daje trochę radości, zawsze to odmiana pewna i ucieczka od czterech ścian i tępego gapienia się w ekran, taki czy inny. Ucieczka od totalności, w tym internetowej czy innej. Póki jeszcze można chodzić...

Ranek dziś, "wszyscy razem Mediaekspert", radio w kuchni włączone i Barbara oraz Marian nadają, zatykam uszy zatyczkami z wosku... 

imageimage

I kto rozpozna człowieka podziemnego? Zmieniam nicka bo wkw już się chyba wyczerpał... jedno oko -9 drugie -1 tak więc mogę w okularach i bez... błąd lekarski tj okulistki gdy byłem małym chłopcem, źle dobrała okulary ale co to ich lekarzy obchodzi... 

imageimageimage

Grymas Baudelairea, lekki na drugim zdjęciu. Wstrętne czasy, źli ludzie i tylko las pozostaje. Trzeba mylić tropy.

programista kiedyś, teraz tylko chodzę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura